==► ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΕΕΜ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ==► Υπ.Παιδείας: Ξεκινάει επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΤΕ01 και ΔΕ01 από την ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη την Ελλάδα  ==► Συνάντηση Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ με Δ/ντή Γραφείου Υφυπουργού Δ. Μπαξεβανάκη και με τον Δ/ντή ΤΕΕ   ==► Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία και η “αποκλειστικότητα” της Αυγής  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Αναθέσεις - Προσλήψεις ωρομισθίων εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.13 στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ»  ==► ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΝ ΜΕ ΝΕΟ ΕΠΑΛ  ==► «Μετατάξεις εκπαιδευτικών ΔΕ1 στον κλάδο ΤΕ1»  ==► ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΛΩΟ TV   ==► Α' ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ: Κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  ==► ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΤΕΕΜ για την ΤΕΕ (6-3-2016)  ==► ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ   ==► ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - ΦΩΤΟ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 6-3-2016 - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ Δ.Σ  ==► Την Κυριακή 6 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01 εκλέγουν νέο Δ.Σ. στη Σιβιτανίδειο Σχολή - Η/Σ Καλλιθέας  ==► Νέο ΕΠΑΛ: λίθοι, πλίνθοι (και) κέραμοι ατάκτως ερριμμένα  ==► Στις 6 Μαρτίου εκλογές νέου Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - Στη Σιβιτανίδειο Σχολή   ==► Αλήθειες και ψέματα για την υφαρπαγή του κενού στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου !  ==► αντι... ευχών και προσευχών   ==► ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «Απάντηση σε καταγγελία»  ==► ΠΕΤΕΕΜ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Κατά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Νέο μισθολόγιο Δ.Υ. - υποβιβασμός από ΤΕ σε ΔΕ & μείωση μισθού 253€ στους εκπαιδευτικούς ΤΕ1 Ν. 1566/85. Δείτε πίνακες και την 134780/Δ2/30-11-2011, απόφαση Υπουργείου   ==► «Αποκλείουν από τις προσλήψεις των ωρομισθίων των ΕΠΑΣ – ΟΑΕΔ τους εκπαιδευτικούς εργαστηριών ΤΕ1 ν. 1566/85»!  ==► ΟΛΤΕΕ: Λειτουργία Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) Κατερίνης  ==► ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΕΠ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ==► ΡΕΤΡΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ - Δείτε το Κουίζ   ==► Χωρίς ωράριο η ειδικότητα Βρεφοκόμων Παιδοκόμων κλάδου ΤΕ01.30 - "Κραυγή" αγωνίας συναδελφισσών από την Αχαϊα     By The best widgets

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών : Η συγκυρία, το πλαίσιο και οι μεταμφιέσεις, του Χρήστου Κάτσικα


Ξεσκονίζουν την αξιολόγηση για να νομιμοποιήσουν τις μετακινήσεις και τις απολύσεις εκπαιδευτικών
  Στο δεύτερο βήμα, που προβλέπεται από τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο 4024, στην αξιολόγηση από ιδιώτες και τον ΑΣΕΠ του συνόλου του δημοσίου τομέα, ετοιμάζεται να περάσει η Κυβέρνηση μετά την εργασιακή εφεδρεία. Μάλιστα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δ. Ρέππας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κρατική τηλεόραση το Σάββατο 21 Ιανουαρίου άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να πραγματοποιείται συνέντευξη μέσω ΑΣΕΠ για την αξιολόγηση των δημοσίων. υπαλλήλων. Αναφερόμενος στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω ΑΣΕΠ που θα ακολουθήσουν όσοι υπάλληλοι κριθούν για θέσεις ευθύνης, σημείωσε ότι «αυτό πρέπει να γίνει, όχι μόνο για κάποιους οι οποίοι διεκδικούν μία θέση ευθύνης, αλλά για κάθε έναν ο οποίος υπηρετεί στο Δημόσιο». 
    «Μπορεί κάποιος να πει ότι, όταν καταργείται η θέση, τότε μπορεί ίσος αριθμός υπαλλήλων να ......
απομακρυνθεί από το Δημόσιο. Ναι, βεβαίως», επεσήμανε ο κ. Ρέππας, «αλλά όχι αυτός που κατέχει τη συγκεκριμένη στιγμή τη θέση. Θα πρέπει να υπάρχει μια διαδικασία αξιολόγησης, ώστε να επιλέξεις αυτούς οι οποίοι κατ' ίσον αριθμό μπορεί να απομακρυνθούν».
      Την ίδια ώρα (22 Ιανουαρίου) η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου σε ομιλία της στην εκδήλωση «για την Ελλάδα τώρα» φανερώνει τις προθέσεις της για τη σχολική εκαίδευση και τους εκπαιδευτικούς: "Και να έρθω στην αξιολόγηση. Ναι, 34 χρόνια δεν έχει αξιολογηθεί δάσκαλος και καθηγητής σε αυτή τη χώρα. Ξεκινήσαμε μόλις ανέλαβα την αξιολόγηση. Ξεκινήσαμε την αξιολόγηση στα σχολεία, έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο. Πρώτα η αξιολόγηση του σχολείου και μετά η αξιολόγηση του δασκάλου. Είπα τον πρώτο χρόνο εθελοντικά, τον δεύτερο υποχρεωτικά. Δήλωσαν μερικές χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα. Μπήκαν μέσα στα σχολεία με ξύλα, με ρόπαλα, χτύπησαν καθηγητές, έβαλαν μέχρι και φωτιές. Τα χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα έγιναν 500. Δεν υπήρξε μια ανακοίνωση κόμματος, μια διαμαρτυρία από την τοπική κοινωνία. Όλοι θέλουμε την αξιολόγηση, με όποιον μιλήσετε στην ελληνική κοινωνία, με όποιον καθηγητή μιλήσετε, με όποιον δάσκαλο μιλήσετε λέει δεν γίνεται να μην αξιολογούμε πλέον. Θα εφαρμοστεί ο νόμος όχι  βάζοντας αστυνομικούς και πυροβολώντας τα σχολεία. Όλα τα πράγματα εξελίσσονται και αυτή είναι η τέχνη της πολιτικής. Να κάνεις τη μεγάλη τομή, να πείθεις, να βρίσκεις συμμάχους, να υλοποιείς αυτό που χρειάζεται χωρίς να δημιουργείς βίαιες αντιπαραθέσεις χωρίς όρια. Φέτος θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά, γιατί όσοι καθηγητές και δάσκαλοι δεν συμμετέχουν δεν θα μπορούν να έχουν καμία εξέλιξη. Όλα λύνονται και όλα ωριμάζουν και όλα αλλάζουν όταν υπάρχει η πρώτη βασική τομή".
      Λίγες μέρες πριν (Δελτίο τύπου Υπουργείου Παιδείας 16 Ιανουαρίου) η ίδια η Υπουργός Παιδείας σε απάντησή της στη Βουλή σχετικά με την εφεδρεία των εκπαιδευτικών δήλωνε: "Όπως ξέρετε η απόφαση για τον θεσμό της εφεδρείας ήταν μία πολιτική που εφαρμόστηκε πρώτη φορά και είχε περισσότερο συμβολικό, παρά δημοσιονομικό χαρακτήρα. Είναι σαφές -για να μιλήσω και για την Εκπαίδευση-  ότι ο θεσμός της εφεδρείας με τη μορφή που έγινε έκλεισε τον κύκλο του και ότι οι όποιες αλλαγές στην ορθολογική διαχείριση της πρέπει πια να γίνονται βάσει αξιολόγησης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ