- Ο σχολικός σύμβουλος Μηχανολόγων στην Κατερίνη απέκλεισε (αδικαιολόγητα) από ενημερωτική συνάντηση τους συνδέλφους του Κλάδου ΤΕ1!
- Οι συνάδελφοί μας της ΔΔΕ Πιερίας, νοιώθουν βαθιά προσβεβλημένοι και υπηρεσιακά έχουν αδικηθεί από τα καπρίτσια του "αναβαθμισμένου παιδαγωγού".
- "Εύγε" κύριε σύμβουλε, συνεχίστε το θεάρεστο έργο σας!
- Σώστε την ΤΕΕ που κινδυνεύει από τους ΤΕ1 (!)
- Τι λένε οι συνάδελφοι της τοπικής ΕΛΜΕ και ΕΛΤΕΕ;
Κάπως έτσι σκέφτηκε να δράση και ο σχολικός σύμβουλος μηχανολόγων την Παρασκευή 17-2-2012
στην Κατερίνη.
Συγκεκριμένα ο κύριος αυτός σε
ενημερωτική συνάντηση που διοργάνωσε για τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ
Ν. Πιερίας της ειδικότητας Μηχανολόγων, στο αμφιθέατρο του πρώην
Πολυκλαδικού Κατερίνης, αναίτια απέκλεισε τους συναδέλφους μας, εργαστηριακούς
του κλάδου ΤΕ1, των ειδικοτήτων του μηχανολογικού τομέα από αυτή την
υπηρεσιακή-παιδαγωγική-επιμορφωτική πράξη.
Λέγοντας μάλιστα με απροκάλυπτο τρόπο, στις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες
των συναδέλφων μας για τον αποκλεισμό τους από αυτή την
παιδαγωγική... ενημέρωση στο αμφιθέατρο, ότι δεν έχουν μέλλον στην εκπαίδευση
και γι' αυτό δεν τους κάλεσε !!!
Η αντιεκπαιδευτική, αντιπαιδαγωγική και αντισυναδελφική
μεθόδευση του συγκεκριμένου σχολικού συμβούλου να προσπαθεί
να .......
κατατάξει τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες «προσοντούχων» ή
μη και να προχωρά αυθαίρετα σε προεγγραφές εργασιακής εφεδρείας
σύμφωνα με τις προσωπικές και συντεχνιακές του απόψεις, εγείρει ζήτημα παράβασης καθήκοντος και άμεσων διευκρινήσεων από τον ίδιο
για την αποκατάσταση του ιστορικότερου κλάδου της ΤΕΕ. Οφείλουν ορισμένοι
"αξιωματούχοι" να κατανοήσουν ότι η αναβάθμιση της εργαστηριακής
εκπαίδευσης στη ΤΕΕ δεν μπορεί γίνει με copy paiste αλλά δια της «αναγνωρίσεως (πιστοποίησης) των ουσιαστικών
γνώσεων και δεξιοτήτων ενός εκάστου», που διατίθενται για τη διεξαγωγή των
εργαστηριακών ασκήσεων. Ας μας επιδείξουν όλοι αυτοί τα έργα και τις ημέρες
τους στην τεχνοεπαγγελματική εκπαίδευση;
Με την ευκαιρία θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον
κύριο σχολικό σύμβουλο και το υπουργείο παιδείας γενικότερα, τα εξής:
1.Ποιά δεδομένα έχει ο κ. σχολικός σύμβουλος και γνωρίζει το μέλλον
στην εκπαίδευση του κάθε συναδέλφου;
2.
Από πού άντλησε τις πληροφορίες του;
3.
Οι απόψεις του αυτές απηχούν και τις θέσεις του προϊσταμένου της
παιδαγωγικής καθοδήγησης της περιφερειακής διεύθυνσης που ανήκει ο κ. σχολικός
σύμβουλος;
4. Συμφωνεί με αυτές τις απόψεις και ενέργειες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας, τι προτίθεται να πράξη στη περίπτωση;
5. Με ποιο τρόπο έχει διαπιστώσει ότι ο κλάδος ΤΕ1 δεν έχει προοπτική
στην ΤΕΕ και πως το τεκμηριώνει αυτό;
6. Συμμετείχε ποτέ σε κάποια συνεδρία ή
σε διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων του μηχανολογικού τομέα
ο ίδιος και έχει αντίληψη της πραγματικής εκπαιδευτικής κατάστασης στο χώρο του
εργαστηρίου;
7. Πότε σκέφτεται να ενημερώσει-καθοδηγήσει τους εργαστηριακούς
εκπαιδευτικούς μέσα στον φυσικό τους χώρο για τα νέα δεδομένα της τεχνολογικής
και παιδαγωγικής επιστήμης;
8. Τι ενέργειες έχει κάνει ο κύριος σύμβουλος για την μη ύπαρξη
εργαστηριακών βιβλίων και των εξοπλιστικών μέσων;
9. Ποιές είναι οι νέες ασκήσεις εργασίας που εκπόνησε ο ίδιος,
σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα, ως παιδαγωγικός καθοδηγητής και αν τις
παρουσίασε στη συνάντηση της Κατερίνης, ως οφείλει εκ του θεσμικού του ρόλου;
10. Πως γνωρίζει το διδακτικό
έργο των εργαστηριακών καθηγητών ΤΕ1, όταν δεν τους δέχεται στις ενημερωτικές
συναντήσεις; Μήπως με email γνωστών του;
11. Ποιό το συγγραφικό του
έργο για τα εργαστήρια ειδικότητας μηχανολόγων;
Για ποια αξιολόγηση ομιλούν συνεπώς
ορισμένοι; Μήπως γι' αυτή που εμφορείται στις αντιλήψεις όλων αυτών που το
μόνο που γνωρίζουν καλά είναι το φωτοαντίγραφο έναντι του πρωτοτύπου που ποτέ
δεν γνώρισαν ούτε και κατέχουν;
Παραδίδουμε αυτές τις επικίνδυνες και παρωχημένες συντεχνιακές
αντιλήψεις στη κρίση του κάθε καλοπροαίρετου συναδέλφου, καταδικασμένες
μεθοδεύσεις που ανήκουν στο σκοτεινό παρελθόν και δεν μπορούμε να τις
παρακολουθήσουμε διότι υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα που πρέπει
να ασχοληθούμε και δεν θα μας αποπροσανατολίσουν αυτοί που σκόπιμα ή
μη προσπαθούν να δικαιολογήσουν το μισθός τους και με τον τρόπο αυτό.
Καλούμε τους συναδέλφους μας της περιφέρειας ευθύνης του κυρίου σχολικού συμβούλου όσο
δεν αποκαθιστά τον κλάδο μας και δεν ανταποκρίνεται στο ύψος των
περιστάσεων της αποστολής του, να τον αγνοήσουν και να ζητήσουν από τους
Συλλόγους των Διδασκόντων των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ να καταδικάσουν το γεγονός
αυτό, δηλαδή του εκπαιδευτικού και υπηρεσιακού διαχωρισμού χωρίς να έχει τέτοια
αρμοδιότητα αλλά ούτε προκύπτει από πουθενά.
Αν
θέλουν όλοι αυτοί και όσοι συναθροίζονται μαζί τους να βρουν «Ιφιγένειες» στον
κλάδο ας μάθουν ότι χτύπησαν λάθος πόρτα! Κάθε στοχοποίηση συναδέλφου ΤΕ1 για
μας είναι αιτία «πολέμου».
Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ δεν αναγνωρίζει πλέον τον
εν λόγω κύριο ως σχολικό σύμβουλο των μηχανολόγων στη Μακεδονία γιατί απλά δεν
μπορεί ένας υβριστής μας να είναι και παιδαγωγικός καθοδηγητής μας του οποίου την παιδαγωγική και "εκπαιδευτική-υπηρεσιακή" κρίση δεν εμπιστευόμαστε σε κάθε περίπτωση θα προσβάλουμε κάθε
επίδικη πράξη η ενέργειά του, που θα αφορά εκπαιδευτικό ΤΕ1…
Εδώ δεν πρόκειται ούτε για κάποιον "αναβαθμισμένο" αλλά ούτε και για "παιδαγωγό"! Αν ο σχολικός σύμβουλος είχε ελάχιστη ιδέα από εργαστηριακή διδασκαλία, θα ήταν ευγνώμων για την παρουσία τουν εκπαιδευτικών, κλάδου ΤΕ01, στα σχολεία. Συνεπώς δεν τίθεται κανένα θέμα "αναβάθμισης"! Κι εφόσον ΟΛΟΙ μας έχουμε πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών και συνεπώς πλήρη επάρκεια προσόντων για το επάγγελμα του Εκπαιδευτικού Εργαστηριακών Μαθημάτων δεν είναι ούτε και παιδαγωγός ο κύριος αυτός. Απλά είναι μέλος της συμμορίας του κρατικού μηχανισμου που εδώ και δεκαετίες επιδιώκουν να απομακρύνουν με παράνομο και αντισυνταγματικό τρόπο τους Εκπαιδευτικούς Εργαστηριακών Μαθημάτων, κλάδου ΤΕ01, από τα σχολεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ πρέπει να δούμε την νομική υπόστασή μας! Υπαγόμαστε στην οδηγία 92/51/ΕΟΚ, σύμφωνα με την οποία το επάγγελμά μας αποτελεί ένα "νομοθετικά κατοχειρωμένο επάγγελμα" και αναγνωρίζεται ως τούτο σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Ο κάθε συνάδερφος μπορεί να αναγνωρίσει το επάγγελμα του Εκπαιδευτικού Εργαστηριακών Μαθημάτων με βάση την παραπάνω οδηγία σε κάθε χώρα της ΕΕ κι εφόσον έχει βεβαίωση γλωσσομάθειας της εκάστοτε χώρας μπορεί να διοριστεί και στο δημόσιό της! Και βέβαια με πλήρη προσόντα και με αποκλειστική ανάθεση στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα του! Πράγμα που σημαίνει ότι το επάγγελμα αυτό εντελώς παράνομα και αντισυνταγματικά περικόπτεται στην Ελλάδα! Καιρός είναι να αντισταθούμε! Κι εφόσον εδώ στην Ελλάδα είναι ΟΛΟΙ εναντίον μας, προτείνω να συντάξουμε μια επίσημη αναφορά των παράνομων απαξιωτικών μεθόδων εναντίον του νομοθετικά κατωχειρωμένου επαγγέλματός μας στους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στη Γερμανία για παράδειγμα, αν ένας σχολικός σύμβουλος απέκλυε τους Εκπαιδευτικούς Εργαστηριακών Μαθημάτων από τέτοιες εκδηλώσεις προβάλλοντας ως επιχείρημα, ότι κατά τη γνώμη του "... δεν έχουν μέλλον στην εκπαίδευση ..." θα περνούσε από πειθαρχεική διαδικασία (Disziplinarverfahren) και σύγουρα θα συνέχιζε την υπόλοιπη σταδιοδρομία του ως απλός καθηγητής και αποκλεισμένος από κάθε δυνατότητα προαγωγής. Πιθανό να τον στέλνανε με υποχρεωτική μετάθεση και στην "έρημο"! Εξάλλου προσβλητικές εκφράσεις εναντίον δημοσίων υπαλλήλων αποτελλούν πεινικό αδίκημα στη Γερμανία(Beamtenbeleidigung)και διώκονται από το νόμο! Δηλαδή θα του άδειαζαν και το πορτοφόλι του "σύμβουλου"!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Όταν η σπουδή προδίδει τον άνδρα»
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή! Ντροπή! Ντροπή! Πως αλλιώς θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει τον υπερασπιστικό του λόγο απέναντι σε τόσο σκληρό κείμενο, που εύκολα θα το χαρακτήριζε κανείς λιβελογράφημα γκεμπελικού τύπου.
Αλήθεια η Πανελλήνια Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών Εργαστηριακών Μαθημάτων κλάδου ΤΕ1 δεν θα έπρεπε αυτήν την καταγγελία να την περάσει από κρησάρα πριν αναρτηθεί στο διαδίκτυο και σπιλωθούν πρόσωπα;
Κύριοι της ένωσης δώσαμε αγώνα όλοι οι συνάδελφοι καθηγητές να ξεπεράσουμε τις όποιες υποτίθεται διαφορές είχαμε οι ΠΕ με τους ΤΕ τις δεκαετίες εβδομήντα – ογδόντα και έρχεστε τώρα να ανακινήσετε τέτοιο θέμα; Πως κανείς να μη θεωρήσει το κείμενο αυτό ανυπόστατο, κακόπιστο και υποβουλιμιαίο;
Για την αποκατάσταση της αλήθειας θα παραθέσω με τη σειρά τα γεγονότα:
Ο σύμβουλος των μηχανολόγων κ. Νικηφόρος Μαραγκουδάκης, γιατί υπάρχει και άλλος σύμβουλος κύριοι, την Τρίτη 28-02-2012 και όχι την Παρασκευή 17-02-2012 όπως αναγράφεται στο κείμενό σας, μαζί με τον περιφερειακό διευθυντή της Β/θμιας Εκπ/σης κ. Καρτσιώτη παραβρέθηκαν στις εργασίες του Προσυνεδρίου Πιερίας του 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κ. Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου & 5ου Γ.Ε.Λ. Κατερίνης ( παλιό πολυκλαδικό), δηλαδή εκεί που επικαλείστε ότι έγινε η υποτιθέμενη ενημερωτική συνάντηση για τους συναδέλφους των ΕΠΑ.Λ, ΕΠΑ.Σ Ν. Πιερίας.
Ο υπογράφων δ/ντης του Σ.Ε.Κ. Κατερίνης, που συνδέεται με μακρόχρονη φιλία με το σύμβουλο, θέλοντας να του ευχηθώ για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων τον κάλεσα στο γραφείο μου, που στεγάζεται στο συγκρότημα του 1ου ΕΠΑ.Λ – Εσπερινού ΕΠΑ.Λ – ΕΠΑ.Σ – ΤΕΕ Ειδ. Αγωγής λίγα μέτρα μακριά από το συνεδριακό χώρο. Δοθείσης δε της ευκαιρίας κάποιοι συνάδελφοι, που βρέθηκαν εκεί, θέλησαν να τον γνωρίσουν και να του θέσουν ερωτήματα για μαθήματα πανελληνίως εξεταζόμενα, όπως και κάποιες γενικές σκέψεις τους για την τεχνική εκπαίδευση σε μια σύντομη συνάντηση.
Να σημειωθεί εδώ ότι οι παρευρισκόμενοι συνάδελφοι δεν είχαν μάθημα και δεν παρακωλύθηκε έτσι η εκπαιδευτική διαδικασία.
Τέλος ζήτησα από τον σύμβουλο να ορίσει ημερομηνία εμπεριστατωμένης ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, που είναι στη διάθεση του ΣΕΚ Κατερίνης.
Επειδή ήμουν σε συνεχή επαφή με τον σύμβουλο, θέλω να απαντήσω σε μια αιτίαση του κειμένου, που αναφέρεται στις υποτιθέμενες διαμαρτυρίες των συναδέλφων ΤΕ1. Αλήθεια πότε έγιναν αυτές και σε ποιόν, σε μένα ή στον σύμβουλο;!!!!
Κλείνοντας ζητώ από την ένωσή σας, για στοιχειώδεις λόγους δεοντολογίας να ανακαλέσετε και να αποκαταστήσετε την αλήθεια προς όλους όσους έλαβαν γνώση του κειμένου σας. Επίσης παρακαλώ να είστε πιο προσεχτικοί σε τέτοια λεπτά θέματα ειδικά σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για την τεχνική εκπαίδευση, έτσι που να μη διασαλεύεται η σχέση μεταξύ των συναδέλφων.
Τέτοια κείμενα δυστυχώς βάζουν τις διαχωριστικές γραμμές.
Κάτω τα χέρια από τον κλάδο ΤΕ01.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι κυνηγούν τον κλάδο μας θα μας βρουν απέναντί τους.
Ο κλάδος ΤΕ01 είναι η ραχοκοκαλιά της τεχνικής εκπαίδευσης σε όλη την Ευρώπη!
Είναι η καρδιά και η ψυχή της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας!
Εκπαιδευτικός του κλάδου ΤΕ01 με 36 χρόνια υπηρεσίας μέσα στα εργαστήρια!