==► ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΕΕΜ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ==► Υπ.Παιδείας: Ξεκινάει επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΤΕ01 και ΔΕ01 από την ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη την Ελλάδα  ==► Συνάντηση Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ με Δ/ντή Γραφείου Υφυπουργού Δ. Μπαξεβανάκη και με τον Δ/ντή ΤΕΕ   ==► Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία και η “αποκλειστικότητα” της Αυγής  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Αναθέσεις - Προσλήψεις ωρομισθίων εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.13 στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ»  ==► ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΝ ΜΕ ΝΕΟ ΕΠΑΛ  ==► «Μετατάξεις εκπαιδευτικών ΔΕ1 στον κλάδο ΤΕ1»  ==► ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΛΩΟ TV   ==► Α' ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ: Κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  ==► ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΤΕΕΜ για την ΤΕΕ (6-3-2016)  ==► ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ   ==► ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - ΦΩΤΟ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 6-3-2016 - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ Δ.Σ  ==► Την Κυριακή 6 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01 εκλέγουν νέο Δ.Σ. στη Σιβιτανίδειο Σχολή - Η/Σ Καλλιθέας  ==► Νέο ΕΠΑΛ: λίθοι, πλίνθοι (και) κέραμοι ατάκτως ερριμμένα  ==► Στις 6 Μαρτίου εκλογές νέου Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - Στη Σιβιτανίδειο Σχολή   ==► Αλήθειες και ψέματα για την υφαρπαγή του κενού στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου !  ==► αντι... ευχών και προσευχών   ==► ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «Απάντηση σε καταγγελία»  ==► ΠΕΤΕΕΜ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Κατά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Νέο μισθολόγιο Δ.Υ. - υποβιβασμός από ΤΕ σε ΔΕ & μείωση μισθού 253€ στους εκπαιδευτικούς ΤΕ1 Ν. 1566/85. Δείτε πίνακες και την 134780/Δ2/30-11-2011, απόφαση Υπουργείου   ==► «Αποκλείουν από τις προσλήψεις των ωρομισθίων των ΕΠΑΣ – ΟΑΕΔ τους εκπαιδευτικούς εργαστηριών ΤΕ1 ν. 1566/85»!  ==► ΟΛΤΕΕ: Λειτουργία Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) Κατερίνης  ==► ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΕΠ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ==► ΡΕΤΡΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ - Δείτε το Κουίζ   ==► Χωρίς ωράριο η ειδικότητα Βρεφοκόμων Παιδοκόμων κλάδου ΤΕ01.30 - "Κραυγή" αγωνίας συναδελφισσών από την Αχαϊα     By The best widgets

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Για το μάθημα της Τεχνολογίας του Κυριάκου Σ. Αρέτη

"ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ"
ένα μάθημα που τρομάζει τα αφεντικά της εκπαίδευσης 
       Σε όλα τα σοβαρά κράτη του κόσμου το μάθημα της τεχνολογίας, όπως και αν ονομάζεται, είναι αυτό που από νωρίς αναλαμβάνει να γεφυρώσει τον ανθρώπινο νου με τις εξελίξεις του σήμερα και του αύριο. Είναι το μάθημα που θα αποκολλήσει τη σκέψη από το παρελθόν και θα την προωθήσει στο  μέλλον.
       Αυτή η προώθηση όμως είναι αυτό που τρομάζει τους κρατούντες αφού θέλουν τους ιθαγενείς υπηκόους τους κολλημένους στο χθες για να μπορούν εύκολα να τους ελέγχουν με χάντρες και καθρεφτάκια.
       Τα μαθήματα της φυσικής και της τεχνολογίας είναι ίσως τα μόνα μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επιχειρούν να προωθήσουν τον άνθρωπο στο μέλλον και όμως το μεν πρώτο το έχουν να διδάσκει νόμους προηγούμενων αιώνων που σήμερα ελέγχεται η ορθότητα αρκετών από αυτούς........
το δε δεύτερο αφού πρώτα το υποβάθμισαν αναθέτοντας την διδασκαλία του και σε επαγγελματικές ειδικότητες, και όχι αποκλειστικά σε τεχνικές, στη συνέχεια το κατάργησαν ξεκινώντας πρώτα από το λύκειο και στη συνέχεια και από το γυμνάσιο.
       Για τους έλληνες πολιτικούς τα απαιτούμενα εφόδια του Έλληνα μαθητή για να ξεκινήσει τη ζωή του είναι τα θρησκευτικά, τα αρχαία και εν γένει ότι προσφέρει ένα ωραιοποιημένο γενικό λύκειο στο οποίο προωθούν με οποιοδήποτε τρόπο τους μαθητές αποτρέποντας τους από την τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση υποβαθμίζοντας παράλληλα αυτήν.
       Αποκορύφωμα της εναντίωσης τους στην τεχνική εκπαίδευση,  είναι η κατάργηση της μίας και μοναδικής ώρας του μαθήματος της τεχνολογίας από το πρόγραμμα των γυμνασίων και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας των γενικών μαθημάτων σε 35 ώρες την εβδομάδα.
       Η αφαίρεση της μιας και μοναδικής ώρας της τεχνολογίας μπορεί θεωρητικά να πλήττει μόνο τους 1318 εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το μάθημα και θα βρεθούν χωρίς οργανική θέση με ότι αυτό σημαίνει για την επαγγελματική τους πορεία στην δημόσια εκπαίδευση, αλλά αυτό ίσως είναι δευτερεύον αφού ουσιαστικά κλείνει η οδός επικοινωνίας του γυμνασίου με την τεχνική εκπαίδευση προκαλώντας περεταίρω μείωση των μαθητών των τεχνικών λυκείων που σήμερα είναι μόλις το 22% του μαθητικού δυναμικού έναντι του 57% της Γερμανίας και του 46%-68% των εξελιγμένων χωρών της Ευρώπης.
                                                                                                         Αθήνα 4 Αυγούστου 2013

ΚΥΡΙΑΚΟΣ Σ. ΑΡΕΤΗΣ 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ17.05


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ