Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

«Η ΤΕΕ δίνεται αντιπαροχή στις «σκουριές» της αγοράς!»

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1­ ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ 
Πρ. Δ/νση Ταχ. Αλληλογραφίας: 
Γραφεία: ΟΛΜΕ, Κορνάρου 2 Αθήνα
http://peteem1.blogspot.com/                                          
Τηλ. Επικοινωνίας: 6977982673 & 6973804297
ΑΘΗΝΑ 23-8-2013
Αριθ. Πρωτ.51
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 «Θα έρθει κάποια στιγμή που η τέχνη θα εξοριστεί για τα καλά από τη ζωή μας, που η επιρροή της πάνω στη ζωή θα είναι μηδαμινή.» 
 Friedrich Hegel, 1770-1831, Γερμανός φιλόσοφος
ΦΩΤΟ: Μαθητές ΕΠΑ.Λ Καινουρίου στο εργαστήριο Συγκολλήσεων. Ο καθηγητής ΔΕ01 μετατάχθηκε ως διοικητικός υπάλληλος (εξαιρέθηκε από τη διαθεσιμότητα-πολύτεκνος)
·         Η επέκταση της μαθητείας δεν συνιστά λύση στην ανεργία, δεν ικανοποιεί το δικαίωμα για εργασία με δικαιώματα, είναι μια «απάτη» των κυρίαρχων μηχανισμών ταξινόμησης των εργαζομένων, στην πυραμίδα της εκμετάλλευσης. Οι επαγγελματικές δεξιότητες είναι αποτέλεσμα των τεχνικών γνώσεων, που μόνο το σχολείο μπορεί να τεχνολογεί με παιδαγωγικούς και ανθρωπιστικούς όρους κάτι που η αγορά δεν μπορεί να έχει αυτόν το ρόλο και μάλιστα για παιδιά αυτής της ηλικίας.
·         Η ενδοεπιχειρησιακή μαθητεία με εσωτερικές τεχνικές σχολές εκπαίδευσης, όπως ήταν του ΟΑΕΔ στα ναυπηγία, της ΔΕΗ, στη ΜΟΜΑ κ.λ.π. τις οποίες έκλεισαν, όπως και τις βιομηχανικές μονάδες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα οι ανερμάτιστες ......

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Εφαρμοσμένες τέχνες, του Αντώνη Καταβέλου

κ. Υπουργέ καταργήσατε την ειδικότητα των εφαρμοσμένων τεχνών και τους εκπαιδευτικούς της!  Ποιος δάσκαλος θα αναδείξει την ικανότητα των παιδιών να αντιλαμβάνονται καλύτερα τις πολυπολιτισμικές εμπειρίες του γύρω κόσμου;  
Με ποιόν τρόπο τα παιδιά θα  ανακαλύψουν    τα ταλέντα τους; Aκολουθείτε απλά  ορθολογικούς «κανόνες» και περιμένετε από τα παιδιά να κάνουν (δυστυχώς) το ίδιο. Τα είδη όμως των προβλημάτων που επιλύει η τέχνη, μοιάζουν  με  αυτά που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες στην κοινωνία (αβεβαιότητες, διλήμματα, ανταλλαγές, συναλλαγές) και αυτά δεν λύνονται δογματικά και μόνο με τεχνοκρατικούς κανόνες.  Μόνο η τέχνη μπορεί να διδάξει τους μαθητές να υπερηφανεύονται για τη δική τους πολιτιστική ταυτότητα και παράλληλα να εκτιμήσουν την τέχνη των άλλων πολιτισμικών ομάδων. Τα σχολεία δεν είναι.......

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Δείτε την Εγκύκλιο για πρόσληψη Αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2013-2014, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ.Α΄).
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της κατάρτισης των ενιαίων  πινάκων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολ. έτους 2013-2014
κ α λ ε ί
τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από 12 – 08 – 2013 έως 23 – 08 – 2013.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι:

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Για το μάθημα της Τεχνολογίας του Κυριάκου Σ. Αρέτη

"ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ"
ένα μάθημα που τρομάζει τα αφεντικά της εκπαίδευσης 
       Σε όλα τα σοβαρά κράτη του κόσμου το μάθημα της τεχνολογίας, όπως και αν ονομάζεται, είναι αυτό που από νωρίς αναλαμβάνει να γεφυρώσει τον ανθρώπινο νου με τις εξελίξεις του σήμερα και του αύριο. Είναι το μάθημα που θα αποκολλήσει τη σκέψη από το παρελθόν και θα την προωθήσει στο  μέλλον.
       Αυτή η προώθηση όμως είναι αυτό που τρομάζει τους κρατούντες αφού θέλουν τους ιθαγενείς υπηκόους τους κολλημένους στο χθες για να μπορούν εύκολα να τους ελέγχουν με χάντρες και καθρεφτάκια.
       Τα μαθήματα της φυσικής και της τεχνολογίας είναι ίσως τα μόνα μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επιχειρούν να προωθήσουν τον άνθρωπο στο μέλλον και όμως το μεν πρώτο το έχουν να διδάσκει νόμους προηγούμενων αιώνων που σήμερα ελέγχεται η ορθότητα αρκετών από αυτούς........

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Β’, Γ’, Δ’, Ε’ ΕΛΜΕ-Θ: Υπογράφουμε Συμβόλαιο τιμής και αγώνα για την υπεράσπιση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών

Β’, Γ’, Δ’, Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Συμβόλαιο τιμής και αγώνα για την υπεράσπιση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών
Εμείς, εκπαιδευτικοί που η κυβέρνηση βγάζει σε διαθεσιμότητα με σκοπό την απόλυση, αναπληρωτές που υπηρετούμε για χρόνια την εκπαίδευση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και τώρα οδηγούμαστε στην ανεργία,εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας και κατηγορίας που αρνούμαστε να μείνουμε θεατές σε όλα αυτά, περιμένοντας απλά τη σειρά μας, δεσμευόμαστε με αυτό το συμβόλαιο τιμής και αγώνα να δώσουμε με αποφασιστικότητα και μέχρι το τέλος, μέχρι τη νίκη της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, τον αγώνα για να μην απολυθεί ούτε ένας συνάδελφος. Κανείς δεν περισσεύει, κανείς να μην απολυθεί!
Ποιους έχουμε απέναντι; Μια κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αυτών δηλαδή που........

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΟΛΜΕ: Ενημέρωση για νομικές ενέργειες σε σχέση με τη διαθεσιμότητα

ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αμέσως μετά την ανακοίνωση των 2500 διαθεσιμοτήτων-απολύσεων για συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων, στα πλαίσια των μνημονιακών δεσμεύσεων της κυβέρνησης για 12.500 διαθεσιμότητες-απολύσεις μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2013, εκτός από την κινηματική δράση, την οποία θεωρεί και την πιο σημαντική για την ανατροπή αυτών των πολιτικών, εξέτασε και τη δυνατότητα νομικής διεκδίκησης του δικαιώματος των συναδέλφων στην εργασία.
Μετά από επαφές – συζητήσεις με εργατολόγους και συνταγματολόγους και ειδική συνεδρίαση για το θέμα αυτό κατέληξε στα παρακάτω:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Η πρόταση του ωρολογίου προγράμματος του Τεχνικού Λυκείου, που στάλθηκε από το Υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη 1η Αυγούστου στις ΔΙΔΕ όλης της χώρας για τον προσδιορισμό των κενών στη ΤΕΕ

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Α΄ ΤΑΞΗ ΝΕΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΟΛΤΕΕ : Υπόμνημα προς τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου

Αθήνα, 30-7-2013
 Αριθμ. Πρωτ.: 258
ΥΠΟΜΝΗΜΑ Προς τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου
Κε Υφυπουργέ,
Το τελευταίο διάστημα, σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα και ο Ελληνικός Λαός παρακολουθούμε αποσβολωμένοι, σαστισμένοι και αμήχανοι, το έγκλημα που συντελείται ενάντια στην Ανώτερη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ε.), μπροστά στα μάτια μας.

Α. Το ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Η Τ.Ε.Ε. στην Ελλάδα, χαρακτηρίζεται από όλους ως «πολύπαθη». Και όχι άδικα. Από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, έχει υποστεί αλλεπάλληλες μεταρρυθμίσεις, πάντοτε σε βάρος της και χωρίς προοπτική και όραμα. Κατέληξε να είναι συνώνυμη της «σχολικής αποτυχίας», χώρος........