Αριθμ. Πρωτ.: 24
ΑΘΗΝΑ, 18-6-2015
ΑΘΗΝΑ, 18-6-2015
ΘΕΜΑ: «Μεταθέσεις & Διορισμοί Εκπαιδευτικών
ΤΕ01 - Σχολικού έτους 2015-2016»
Για μια
ακόμη χρονιά δεν ικανοποιήθηκε καμία αίτηση συναδέλφων μας για μετάθεση,
καταργώντας ουσιαστικά το δικαίωμα της μετάθεσης, μόνο στη κατηγορία
των εργαστηριακών εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01!
Το γεγονός
του αποκλεισμού μας από τη διαδικασία των μεταθέσεων συνδέεται, αφενός μεν από το
«αλαλούμ» των αναθέσεων μαθημάτων, που θα τροποποιηθούν - συμπληρωθούν εκ νέου μετά
τις διαμαρτυρίες μας (όπως μας διαβεβαίωσαν υπηρεσιακοί παράγοντες), αφετέρου
δε από τις διάφορες σκοπιμότητες που παρατηρούνται με την υφαρπαγή και απόκρυψη
των...
οργανικών και λειτουργικών κενών των εργαστηριακών εκπαιδευτικών ΤΕ01,
τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και από τα ΠΥΣΔΕ, προς όφελος συντεχνιακών
ομάδων πίεσης των θεωρητικών μαθημάτων των ειδικοτήτων.
Χαρακτηριστικό
παράδειγμα απόδειξης των μεθοδεύσεων σε βάρος του κλάδου μας είναι και το
γεγονός ότι το 2014 και το 2015 συνταξιοδοτήθηκαν 40+26= 66
συνάδελφοι αντίστοιχα ενώ στις θέσεις αυτές θα έπρεπε φυσιολογικά να
μετατεθούν εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01, εντούτοις όμως αυτό δεν γίνεται και
τα κενά αυτά εξαφανίζονται από τον κλάδο. Αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να είναι αναγκασμένοι
να υπηρετούν πάντα μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους, μακριά από με τις οικογένειές τους. Έχουμε ακόμα κάποιες
περιπτώσεις συναδέλφων να μην παίρνουν μετάθεση για σοβαρούς λόγους υγείας, όπως
η περίπτωση συναδέλφου της Δυτικής Μακεδονίας!
Συνεπώς ποιοί
καλύπτουν τα κενά των εκπαιδευτικών εργαστηρίων ΤΕ01, του άρθρου 14 Ν. 1566/85;
Θα ισχύσουν για την περίπτωσή μας οι διατάξεις του Ελληνικού συντάγματος;
Διορισμοί ΤΕ01
Η κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών
των εργαστηρίων των ΕΠΑΛ και ΕΚ γίνεται με την κατάργηση των μόνιμων διορισμών
ΤΕ01, παρά του ότι υπάρχουν στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών συνάδελφοι με
μακροχρόνια διδακτική προϋπηρεσία. Σε ορισμένες ειδικότητες παλαιών πτυχιούχων πχ.
ΤΕ01.02 και ΤΕ01.06, οι συνάδελφοι έχουν διδακτική προϋπηρεσία πάνω από 40
μήνες!!!, ενώ βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των πινάκων των αναπληρωτών.
Δυστυχώς η απαξίωση της εργαστηριακής εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών της, όπως
δείχνουν οι αποφάσεις της διοίκησης συνεχίζονται, απαγορεύοντας εκτός των
μεταθέσεων και του διορισμούς των εκπαιδευτικών ΤΕ01- των τελευταίων της κατηγορίας
αυτής. Γιατί όλα αυτά; Μήπως γιατί ο τομές των εργαστηρίων στα ΕΠΑΛ και ΕΚ δεν
βρίσκεται στις προτεραιότητες της διοίκησης;
Ζητάμε:
1. Να
γίνουν συμπληρωματικές μεταθέσεις στον κλάδο ΤΕ01 με δεδομένο ότι στις προσεχείς
ημέρες θα αλλάξουν οι αναθέσεις των ΕΠΑΛ, όσον αφορά τα εργαστηριακά μαθήματα
και να ικανοποιηθούν οι λιγοστές αιτήσεις που έχουν υποβληθεί. Η
αποκατάσταση των συναδέλφων είναι επιβεβλημένη διότι εξαγωγή των κενών
έγινε με την υπ. αριθ. 88625/Δ2/04-06-2015/Γ2, Υ.Α., για την οποία έχουμε διαμαρτυρηθεί στην πολιτική
ηγεσία για την αφαίρεση της Α΄ ανάθεσης, με αποτέλεσμα η αποτύπωση των
κενών και πλεονασμάτων στα εργαστήρια και τα σχεδιαστικά μαθήματα να είναι πλασματική.
2. Να γίνουν
μόνιμοι διορισμοί στα οργανικά κενά των εργαστηρίων, που έχουν προκύψει, από
την αποχώρηση των συναδέλφων μας και τα οποία ανήκουν μόνο στον κλάδο των
εργαστηριακών καθηγητών και υπευθύνων εργαστηρίων του κλάδου ΤΕ01 παρ. 4§ιθ, άρθρου 14 ν. 1566/85. Σε
περίπτωση μηδενικών διορισμών στο κλάδο ΤΕ01, μπορεί οι εναπομείναντες στους πίνακες
να χάσουν το «τραίνο» του διορισμού λόγω ηλικίας.
ΠΡΟΣ
1. Αν. ΥΠΟΥΡΓΟ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
2. Τάσο Κουράκη
Γραφείο Δ/ντού Υπουργού
κ.
Χρήστου Πιλάλη
3. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ: Α΄, Β΄, Γ΄
4
ΚΥΣΔΕ
-
κ. Πρόεδρο
-
Αιρετούς εκπροσώπους
5. Δ/νση
Επαγγελματικής Εκπ/σης Υ.Πο.Παι.Θ.
κ.
Λιγνό Ιωάννη
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
α) Τμήμα Α΄ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ
β) ΔΔΕ &
Περιφ, Δ/νσεις Εκπ/σης
γ) ΟΛΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ