==► ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΕΕΜ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ==► Υπ.Παιδείας: Ξεκινάει επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΤΕ01 και ΔΕ01 από την ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη την Ελλάδα  ==► Συνάντηση Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ με Δ/ντή Γραφείου Υφυπουργού Δ. Μπαξεβανάκη και με τον Δ/ντή ΤΕΕ   ==► Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία και η “αποκλειστικότητα” της Αυγής  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Αναθέσεις - Προσλήψεις ωρομισθίων εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.13 στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ»  ==► ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΝ ΜΕ ΝΕΟ ΕΠΑΛ  ==► «Μετατάξεις εκπαιδευτικών ΔΕ1 στον κλάδο ΤΕ1»  ==► ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΛΩΟ TV   ==► Α' ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ: Κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  ==► ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΤΕΕΜ για την ΤΕΕ (6-3-2016)  ==► ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ   ==► ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - ΦΩΤΟ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 6-3-2016 - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ Δ.Σ  ==► Την Κυριακή 6 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01 εκλέγουν νέο Δ.Σ. στη Σιβιτανίδειο Σχολή - Η/Σ Καλλιθέας  ==► Νέο ΕΠΑΛ: λίθοι, πλίνθοι (και) κέραμοι ατάκτως ερριμμένα  ==► Στις 6 Μαρτίου εκλογές νέου Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - Στη Σιβιτανίδειο Σχολή   ==► Αλήθειες και ψέματα για την υφαρπαγή του κενού στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου !  ==► αντι... ευχών και προσευχών   ==► ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «Απάντηση σε καταγγελία»  ==► ΠΕΤΕΕΜ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Κατά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Νέο μισθολόγιο Δ.Υ. - υποβιβασμός από ΤΕ σε ΔΕ & μείωση μισθού 253€ στους εκπαιδευτικούς ΤΕ1 Ν. 1566/85. Δείτε πίνακες και την 134780/Δ2/30-11-2011, απόφαση Υπουργείου   ==► «Αποκλείουν από τις προσλήψεις των ωρομισθίων των ΕΠΑΣ – ΟΑΕΔ τους εκπαιδευτικούς εργαστηριών ΤΕ1 ν. 1566/85»!  ==► ΟΛΤΕΕ: Λειτουργία Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) Κατερίνης  ==► ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΕΠ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ==► ΡΕΤΡΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ - Δείτε το Κουίζ   ==► Χωρίς ωράριο η ειδικότητα Βρεφοκόμων Παιδοκόμων κλάδου ΤΕ01.30 - "Κραυγή" αγωνίας συναδελφισσών από την Αχαϊα     By The best widgets

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Οι θέσεις και οι ενέργειες της ΕΛΜΕ Ημαθίας με αφορμή επιστολή συναδέλφισσας από το ΕΠΑΛ Βέροιας σχετικά με τις υπεραριθμίες

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΛ ΒΕΡΟΙΑΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
Η ΕΛΜΕ Ημαθίας επανέρχεται για άλλη μια φορά στο θέμα των πινάκων για κενά, πλεονάσματα, υπεραριθμίες από το ΠΥΣΔΕ Ημαθίας απαντώντας εν μέρει σε σχετική ανοιχτή επιστολή συναδέλφισσας απ’ το ΕΠΑΛ Βέροιας και αναφέροντας, επιπλέον, νέα δεδομένα που προέκυψαν. 

Ήδη από τον Μάρτιο η ΕΛΜΕ, και για όλο το χρονικό διάστημα μέχρι σήμερα, είχε εκφράσει επανειλημμένα την ανησυχία της για την όλη διαδικασία, αλλά και την οργή της για την αντιμετώπιση του θέματος από  τη Δ/νση Β'θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και το ΠΥΣΔΕ, όπως αυτή αποτυπώθηκε με σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. Στην ανακοίνωση αυτή (28/5/2012) το Δ.Σ. γίνονταν και μάντης κακών αφού εξέφραζε την αγωνία του για το τι θα συμβεί κατά τη διαδικασία άρσης των υπεραριθμιών, μιας και τα οργανικά κενά ήταν προφανώς ελάχιστα.

Δυστυχώς οι επόμενες μέρες δικαίωσαν τη στάση της ΕΛΜΕ.

Διαπιστώθηκαν μετά από επιμονή του Δ.Σ.: ..


• Λάθη στους πίνακες, όπως ο υπολογισμός, στο εκπαιδευτικό δυναμικό σχολικών μονάδων, συναδέλφων που δεν θα έπρεπε ( μετατιθέμενος ή  συνάδελφος που δεν είναι πλέον σε ζωή), με  αποτέλεσμα, κακώς, να χαρακτηρίζετε  υπεράριθμος άλλος συνάδελφος . Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ κατανοεί ότι σε τέτοιες διαδικασίες είναι εύκολο να γίνουν λάθη. Αν όμως είχαν δημοσιοποιηθεί εξαρχής όλοι οι πίνακες, όπως απαιτούσε το Δ.Σ., τέτοια λάθη θα είχαν εντοπισθεί και θα είχαν διορθωθεί πολύ πριν προκαλέσουν αναστάτωση στους συναδέλφους.  

• Αναντιστοιχίες στους πίνακες κενών και πλεονασμάτων, για μεταθέσεις, απ’ τη μια και  κενών και υπεραριθμιών, για τοποθέτηση, απ’ την άλλη. Πως είναι, για παράδειγμα, δυνατόν να εμφανίζεται κενό για μετάθεση σε ένα κλάδο και στη συνέχεια, μετά τις μεταθέσεις,  να προκύπτει πως, στον ίδιο κλάδο, υπάρχουν δύο υπεραριθμίες; Μήπως πρόκειται για "λάθος”; Η διόρθωση σ 'αυτή την περίπτωση προφανώς δεν είναι η απόκρυψη των υπεραριθμιών σε ανακοινοποίηση του πίνακα και αφού το γεγονός έχει γίνει ευρέως αντιληπτό!



•  Υπεραριθμίες σε περυσινές οργανικές τοποθετήσεις παρά το γεγονός πως δεν υπήρχαν μεταβολές ωρών διδασκαλίας του συγκεκριμένου κλάδου σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Η αιτιολογία πως ευθύνονται προηγούμενοι Δ/ντες σχολείων, που εμφάνιζαν πλασματικά κενά, δεν απαλλάσσει υπευθύνους.


• Δεν λήφθηκαν υπόψη οι ώρες των ερευνητικών εργασιών παρότι υπήρχε σχετική οδηγία και η εφαρμογή της θα είχε ως αποτέλεσμα να μην χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι αρκετοί συνάδελφοι


•  Γενικά, αλληλοσυγκρουόμενες εγκύκλιοι, οδηγίες και ερμηνείες νόμων, συνθέτουν ένα μίγμα, που έχει σαν αποτέλεσμα να ορίζονται ως υπεράριθμοι αρχαιότεροι συνάδελφοι ή συνάδελφοι που, χρόνια τώρα, εργάζονται με πλήρες ωράριο και αυτό δεν έχει μειώθη, στο παραμικρό, την προηγούμενη σχολική περίοδο.

              Συνάδελφοι
   Το Δ.Σ. είχε καλέσει σε πρόσφατη σχετική ανακοίνωση όποιον συνάδελφο διαπίστωνε λάθη στους πίνακες,  να το καταγγείλει στην ΕΛΜΕ. Κάποιοι συνάδελφοι το έκαναν και μετά από απαίτηση  του Δ.Σ. τα λάθη αυτά διορθώθηκαν. Δεν πιστεύουμε πως ήταν τα μοναδικά. Δεν είναι όμως δυνατόν να γνωρίζει το Δ.Σ. την κατάσταση σε κάθε σχολείο και γι’ αυτό απαιτείται η ενεργοποίηση του κάθε συναδέλφου και η άμεση επικοινωνία του με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.

   Πέραν όμως των όποιων λαθών δεν μπορούμε να μην σταθούμε και σε άλλες  αιτίες που μας οδήγησαν εδώ. Αναφερόμαστε  στις όποιες "εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις”, που αδιαφορούσαν για το εκπαιδευτικό δυναμικό και προσπαθούσαν, μέσα από μια λογική Α' και Β' αναθέσεων, να "βολέψουν τα πράγματα”, αντί να προβλέπουν ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στα πλαίσια που έχει ορίσει η ΟΛΜΕ και με βάση τις όποιες προκύπτουσες κάθε φορά ανάγκες.

             Αναφερόμαστε επίσης στα πλασματικά κενά μεταθέσεων, που εμφανίζονταν στους πίνακες με ευθύνη σχολείων ή ΠΥΣΔΕ ή και αυτά που το ίδιο το ΥΠΕΠΘ εμφάνιζε χωρίς να λαμβάνει κανέναν υπόψη, δείγμα των πελατειακών σχέσεων που υπάρχουν και στην εκπαίδευση.

 Η ΕΛΜΕ Ημαθίας είχε θίξει το θέμα αυτό και τα προηγούμενα χρόνια. Αναφερόμαστε ακόμη σε τοποθετήσεις σε πλασματικά κενά, τη μια χρονιά ,προκειμένου κάποιος, την επόμενη, να χαρακτηριστεί υπεράριθμος και να τοποθετηθεί κατά προτεραιότητα. Αυτός ήταν άλλωστε και ένας σοβαρός λόγος που η ΕΛΜΕ Ημαθίας ήταν σφόδρα αντίθετη με την ενεργοποίηση της διαδικασίας άρσης των υπεραριθμιών, που τώρα αποδεικνύεται πως ήταν ένα εργαλείο για δρομολόγηση απολύσεων, μέσω της απώλειας οργανικών θέσεων, όπως το προδιάγραψε κάποιος Πάγκαλος! 

  Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ θεωρεί πως στη σημερινή συγκυρία δεν καλύπτεται από τις δεσμεύσεις του Δ/ντη Εκπαίδευσης και των αιρετών του ΠΥΣΔΕ, πως οι οργανικά υπεράριθμοι δεν κινδυνεύουν και  πως υπάρχουν λειτουργικά κενά που θα κληθούν να καλύψουν. Μπροστά σε απειλές απολύσεων, αύξησης του χρόνου εργασίας κ.τ.λ. τέτοιες δεσμεύσεις, όσο καλοπροαίρετες και να είναι, δε μπορούν να καθησυχάζουν.  Θεωρούμε πως μετά τη διαδικασία τοποθετήσεων δεν πρέπει να υπάρχει συνάδελφος χαρακτηρισμένος ως υπεράριθμος. Εν πάσει περιπτώσει οι καθηγητές της τάξης, αυτοί που τόσα χρόνια καλύπτουν τα ωράρια στα σχολεία μετακινούμενοι πολλές φορές και σε τέσσερα σχολεία την εβδομάδα, είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται γι’ αυτή την κατάσταση.     

                   Ο  Πρόεδρος                            Ο  Γραμματέας
Μπέκης  Νίκος                          Τσακαλίδης  Κώστας
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=66480

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ