Δημοσιεύουμε το κείμενο, όπως το λάβαμε (δεν αναφέρουμε το όνομα σεβόμαστε τη μετριοφροσύνη της συναδέλφου) με τα σχετικά σχόλια από το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΜ.
Τυχαίνει να έχω και δεύτερο πτυχίο-ειδικότητα ΠΕ20 που με τρία παιδιά κατάφερα να πάρω σε τρία μόλις χρόνια, αλλά με πληγώνει το γεγονός ότι πάνω από μια δεκαετία, παλεύω με τα φαντάσματα και την κρίση των ΠΕ απέναντί μας. Ένα Υπουργείο που κωφεύει και ένα Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που δεν ξέρει καν ποιοι είμαστε. Ποτέ μα ποτέ δεν μας κάλεσαν για επιμόρφωση, ποτέ μα ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.
ΕΜΕΙΣ οι ΤΕ1, έχουμε καταφέρει να πάρουμε μεταπτυχιακά και άλλοι ΤΕ1 διδακτορικά.... Επίσης υπάρχουν ΤΕ που διδάσκουν και ως ΠΕ με δεύτερη ειδικότητα. Δεν διοριστήκαμε για τον τίτλο, απλά ήταν μια συγκυρία... για να ζήσουμε τις οικογένειές μας, όπως πολύτεκνοι και πολύ άλλοι στην εκπαίδευση.
Κουραστήκαμε από το πόλεμο που μας κάνετε... Έλεος πια…..
Γιατί δεν ψάχνουν να βρούν τους Πληροφορικούς που διορίστηκαν με σεμινάρια, τότε που δεν υπήρχε άλλος κανείς; Γιατί δεν ψάχνουν να βρούν τους ΠΕ, που ξεκίνησαν από ...αλλού;
Γνωρίζετε ότι οι TE δεν μπορούν να κάνουν αίτηση για Διευθυντικές θέσεις; Γνωρίζετε ότι δεν παίζει ρόλο ο τίτλος, αλλά η αγάπη, το φιλότιμο και η δουλειά που προσφέρει ο καθένας στο σχολείο και στους μαθητές του.
Ελάτε να ρωτήσετε τους μαθητές μας. Ελάτε να δείτε πως τα παιδιά αντιμετωπίζουν τον εργατικό καθηγητή που συνεχώς "ψάχνεται" και τον συγκρίνουν με τους άλλους.
Γιατί όποιος ΤΕ έχει δεύτερο πτυχίο, δεν του αποδίδεται η ειδικότητά του ΠΕ κατευθείαν στην οργανική του θέση;
Κύριε Κορδάτο καλησπέρα,
"Πολεμούν τους ΤΕ1 που τόσα χρόνια έχουν προσφέρει στην τεχνολογική εκπαίδευση και παλεύουν σε αυτή καθημερινά σε τόσο δύσκολα σχολεία και με παιδιά ενός «κατώτερου» Θεού.
Τυχαίνει να έχω και δεύτερο πτυχίο-ειδικότητα ΠΕ20 που με τρία παιδιά κατάφερα να πάρω σε τρία μόλις χρόνια, αλλά με πληγώνει το γεγονός ότι πάνω από μια δεκαετία, παλεύω με τα φαντάσματα και την κρίση των ΠΕ απέναντί μας. Ένα Υπουργείο που κωφεύει και ένα Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που δεν ξέρει καν ποιοι είμαστε. Ποτέ μα ποτέ δεν μας κάλεσαν για επιμόρφωση, ποτέ μα ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.
Φέτος το σχολείο μας ΕΠΑ.Λ Μεσολογγίου διακρίθηκε (1ο βραβείο), γιατί ο ΤΕ01.13, εργάστηκε για την συμμετοχή σε διαγωνισμό αφίσας. Δείτε εδώ
Φέτος ο ΤΕ01-13, έβαλε μια ομάδα παιδιών να εργαστούν και να δημιουργήσουν στο σχολείο, γεγονός που αναφέρθηκε σε άρθρο της εφημερίδας Καθημερινής και συγκίνησε τους γονείς των παιδιών και εκείνους, τους λίγους πλέον, που είναι εργατικοί και αποδίδουν.
Φέτος το σχολείο έχει νέα ιστοσελίδα σε joomla (http://1epal-mesol.ait.sch.gr/), γιατί o TE01.13 την σχεδίασε και την υλοποίησε μόνος του, με προσωπική του εργασία από το σπίτι του, δουλεύοντας πάνω από 40 ώρες και την εμπλουτίζει συνεχώς.
Φέτος το σχολείο έστειλε video για την πόλη του Μεσολογγίου http://vod.sch.gr/video/view/1823.html, γιατί ο ΤΕ01-13, οργάνωσε το υλικό, αλλά και μια ομάδα παιδιών όπου ηχογράφησαν τις φωνές τους.Φέτος το σχολείο πήρε μέρος στο 2ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Ηράκλειο της Κρήτης, μέσω Skype, γιατί ο ΤΕ01-13, δούλεψε με τα τμήματα της Πληροφορικής του σχολείου και δημιούργησαν animation και ιστοσελίδα για το μάθημα Δίκτυα Ι http://diktia.weebly.com/
Φέτος το σχολείο, συμμετείχε σε διαγωνισμό του Κ.Α.Π.Ε. για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από όπου και περιμένουμε την απάντηση, γιατί ο ΤΕ01-13, ασχολήθηκε και έφερε τους μαθητές στο σπίτι του, το Σαββατοκύριακο για να ...
δουλέψουν γι΄ αυτό.Φέτος το σχολείο ήταν σε πρόγραμμα Επιμόρφωσης των καθηγητών, γιατί ο ΤΕ01-13, αποφάσισε να πηγαίνει δυο φορές την εβδομάδα απόγευμα στο σχολείο για την καταχώρηση απουσιών.
Φέτος ο ΤΕ01-13, παρακολούθησε το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορικής και του δόθηκε η ευκαιρία να κάνει workshop μπροστά σε 80 άτομα, γιατί κάποιοι συνάδελφοι έλειπαν, και μετέδωσε τις γνώσεις του για το animation χωρίς να πάρει καν βεβαίωση.
Φέτος ο ΤΕ01-13, δημιούργησε ηλεκτρονικά έντυπα για διάφορες ειδικότητες, βάζοντας τους μαθητές να εργαστούν και να μάθουν.
Φέτος ο ΤΕ01-13, ήταν ο συντονιστής των ερευνητικών εργασιών-Projects γιατί ο Διευθυντής τον πρότεινε ως τον πλέον κατάλληλο.
Φέτος ο ΤΕ01-13, επιμορφώθηκε σε σεμινάριο για το Moodle, όπου τρείς φορές του ζήτησαν να κάνει εκείνος την παρουσίαση των προγραμμάτων.
Φέτος αυτός ο ΤΕ01-13 (που τόσο πολύ αμφισβητούν κάποιοι που είμαστε υποχρεωμένοι να συνυπάρχουμε), εγκατέστησε πρόγραμμα λογιστικής εφαρμογής σε υπολογιστές ενός εργαστήριου που δεν ήταν της υπευθυνότητάς του.
Φέτος ο ΤΕ01-13, ήταν υπεύθυνος καταχώρησης στοιχείων εκπαιδευτικών στο σύστημα Survey.
Φέτος αυτός πάλι ο ΤΕ01-13, έχει κάνει αίτηση για τα Βραβεία και Αριστεία στην εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας.
Φέτος αυτός πάλι ο ΤΕ01-13, έχει κάνει δυο εισηγήσεις σε Συνέδρια Πληροφορικής.
Αυτός ο ΤΕ1, που έκανε παράλληλα εφημερίες, ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου, συντήρησε το εργαστήριό του όλη την χρονιά για να κάνουν μάθημα απάνω από 100 άτομα κάθε εβδομάδα.
Αυτός ο ΤΕ1, είναι που βοήθησε να εγκατασταθεί το πρόγραμμα ΑΒΕΚΤ στην σχολική βιβλιοθήκη του σχολείου, που δεν αρνήθηκε σε κανέναν συνάδελφο την βοήθειά του.
Αυτός ο ΤΕ, που τώρα στις Πανελλαδικές είναι στην θέση ευθύνης VBI, στο σύστημα που έρχονται τα θέματα των Πανελλαδικών.
Αυτός ο ΤΕ1, παρακολούθησε επίσης Σεμινάριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Πάτρα και σεμινάριο για το σύστημα Survey.
Αυτός είναι ο ΤΕ1;;;;;;
Αυτοί είναι οι ΤΕ1....; Αν τους πειράζει που δουλεύουμε, κακώς τους πειράξει.. Αν πάλι νομίζουν ότι υπάρχουν ΤΕ που δεν προσφέρουν, ας τους επιμορφώσουν εκείνοι οι Πανεπιστημιακοί ΠΕ, που "εργάζονται μανιωδώς" στο σχολείο τους για να αποκτήσουν περισσότερα ιδιαίτερα.
ΕΜΕΙΣ οι ΤΕ1, έχουμε καταφέρει να πάρουμε μεταπτυχιακά και άλλοι ΤΕ1 διδακτορικά.... Επίσης υπάρχουν ΤΕ που διδάσκουν και ως ΠΕ με δεύτερη ειδικότητα. Δεν διοριστήκαμε για τον τίτλο, απλά ήταν μια συγκυρία... για να ζήσουμε τις οικογένειές μας, όπως πολύτεκνοι και πολύ άλλοι στην εκπαίδευση.
Και όλοι μας κουβαλάμε από πίσω μας τουλάχιστον ΕΝΑ Πανεπιστημιακό Πτυχίο, που πολλοί άλλοι δεν το έχουν.
Κουραστήκαμε από το πόλεμο που μας κάνετε... Έλεος πια…..
Γιατί δεν ψάχνουν να βρούν τους Πληροφορικούς που διορίστηκαν με σεμινάρια, τότε που δεν υπήρχε άλλος κανείς; Γιατί δεν ψάχνουν να βρούν τους ΠΕ, που ξεκίνησαν από ...αλλού;
Γνωρίζετε ότι οι TE δεν μπορούν να κάνουν αίτηση για Διευθυντικές θέσεις; Γνωρίζετε ότι δεν παίζει ρόλο ο τίτλος, αλλά η αγάπη, το φιλότιμο και η δουλειά που προσφέρει ο καθένας στο σχολείο και στους μαθητές του.
Ελάτε να ρωτήσετε τους μαθητές μας. Ελάτε να δείτε πως τα παιδιά αντιμετωπίζουν τον εργατικό καθηγητή που συνεχώς "ψάχνεται" και τον συγκρίνουν με τους άλλους.
Γιατί όποιος ΤΕ έχει δεύτερο πτυχίο, δεν του αποδίδεται η ειδικότητά του ΠΕ κατευθείαν στην οργανική του θέση;
Γιατί δεν μας ρώτησαν σε ποια ειδικότητα θέλουμε να εργαζόμαστε, όπως παλιότερα έγινε με συναδέλφους.
Προσωπικά δεν με πειράζει ο τίτλος και τα 50€ που παίρνω λιγότερα από τους ΠΕ.
Θεωρώ ότι ΑΓΑΠΩ αυτό που κάνω και αυτό έχει σημασία για ΜΕΝΑ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ και ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
Καλή συνέχεια στο «δύσκολο» έργο των ΠΕ….."
ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΤΕΕΜ: Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ αφιερώνει το ημερολόγιο καταστρώματος της συναδέλφου που λάβαμε, σε όλους αυτούς τους σοφούς της Δ/νσης σπουδών του υπουργείου παιδείας που συνεχώς «αναβαθμίζουν» την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, καθώς και στους συναδέλφους του Δ.Σ. της ένωση των πληροφορικών που οι άνθρωποι νοιώθουν ασφυξία από την παρουσία μας στο εργαστήριο.
Τέλος περιμένουμε και τα επίσημα σχόλια όλων αυτών των ειδικών και την επίσημη θέση της πολιτικής ηγεσία του υπουργείου.
Υ.Γ. Τι… ειρωνεία η ΔΔΕ του εν λόγου σχολείου να παίρνει συγχαρητήρια για τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης παιδαγωγικής ομάδας του, που καθοδηγεί ο/η εργαστηριακός ΤΕ1 και από την άλλη το ΠΥΣΔΕ, θα... την βγάλει υπεράριθμη, κάνοντας χρήση της άστοχης γνωμάτευσης του Ν.Σ.
Της οποίας τα δεδομένα θα προσβάλουμε (άμεσα) νομικά καθώς και κάθε πράξη διοικητικού οργάνου, που θα στηριχθεί σε αυτήν την επίδικη νομικά απόφαση, όπως επίσης και τις πιθανές ατομικές ευθύνες όλων εκείνων που θα παρανομήσουν.
Δυστυχώς δεν έχουμε άλλο τρόπο πλέον να περιφρουρήσουμε το δικαίωμα της συνέχειας της εργασίας των συναδέλφων μας αλλά ούτε και θα δεχθούμε την πλήρη υποβάθμιση της εργαστηριακής εκπαίδευσης στη ΤΕΕ που υλοποιούν οι ανεύθυνο-υπεύθυνοι μανδαρίνοι!
ΠΕΤΕΕΜ
...όταν κάποιος έχει ταλέντο και μεράκι σε αυτό που κάνει αργά η γρήγορα δικαιώνεται και όσο αυτό που κάνει είναι αυθεντικό γεμίζει και τον ίδιο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιώξτε τις ταμπέλες από τους ανθρώπους και δείτε την ουσία και την προσφορά τους....
ΕΑΝ ΔΕΝ ΎΠΑΡΞΉ ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗς ΑΝΑΣΥΓΚΡΌΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΤΕΕ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΈΝΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΤΕ1 - ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Καταρχήν συγχαρητήρια στη συναδέλφισσα του ΕΠΑΛ Μεσολογγίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι το υπουργείο οι αρμόδιοι φορείς αλλά και η κοινωνία να δουν κάποτε με καθαρό βλέμμα τί φταίει στην Τεχνική εκπαίδευση και να μη πετούν το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς που οι ίδιοι προσέλαβαν.
Αλλά επειδή με ευχές μόνο δε θα επιτύχουμε κάτι, νομίζω ότι στο επόμενο διάστημα είναι επιβεβλημένο να πιέσουμε και μέσα από τα συνδικαλιστικά μας όργανα (ΟΛΜΕ-ΟΛΤΕ) και μέσα από τις εκπαιδευτικές ενώσεις όπως η ΠΕΤΕΕΜ, ώστε να σταματήσει η κοντόφθαλμη και συντεχνιακή αντίληψη που επιδιώκει να λυθούν (πρόσκαιρα) οι υπεραριθμίες των ΠΕ σε βάρος των ΤΕ01.
Πρέπει όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος να καταλάβει ότι το να φαγωθούμε μεταξύ μας δε θα μας σώσει από αυτά που έρχονται ...
Εργαστηριακή ΤΕ0113 Θεσσαλονίκη