Μετά την αυταρχική και αντιδημοκρατική λειτουργία του υπουργείου σε αρκετά θέματα και της διοίκησης με την παράκαμψη των ΠΥΣΔΕ, στον προσδιορισμό των κενών και πλεονασμάτων μονομερώς από τη διοίκηση, αντί του Συλλογικού οργάνου, διαπιστώνονται τραγελαφικά γεγονότα ειδικότερα τώρα στις αποσπάσεις και του προσδιορισμού των λειτουργικών κενών των σχολείων.
Υπάρχουν επιπλέον ορισμένοι διευθυντές σχολικών μονάδων που ερμηνεύουν την κείμενη νομοθεσία κατά το δοκούν συνεχίζοντας την παρελκυστική τους τακτική με την συντεχνιακή λογική που διακρίνει τις αποφάσεις......
τους και τις μεθοδεύσεις σε βάρος της εργαστηριακής εκπαίδευσης και των συναδέλφων μας.
Προβλήματα που εκπορεύονται από τις ρεβανσιστικές ρυθμίσεις για το ωράριο, τις διαθεσιμότητες, πειθαρχικό δίκαιο κ.α. τώρα έχουμε και την "δόλια" λειτουργία ορισμένων θεσμικών προσώπων από θέσεις ευθύνης αφού δεν στέλνουν στο υπουργείο τα κενά του κλάδου ΤΕ01, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι που θέλουν να μετατεθούν, αποσπαστούν σε πραγματικά κενά να τους στερείτε αυτό το δικαίωμα παρά την ισχύ της 7980/Γ2/21-01-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 129 Β') την οποία όλοι αυτοί την αγνοούν σκόπιμα!
Για να γίνουμε πιο κατανοητοί θα αναφέρουμε κάποια παραδείγματα, όπως: Β' Αχαϊας (1ο ΕΠΑΛ Αιγίου) συνάδελφος ΤΕ01.2 που κατείχε οργανική θέση στο σχολείο αυτό πάνω από 20 χρόνια συνταξιοδοτήθηκε ενώ αυτή τη θέση στα εργαστήρια δεν την προσδιορίζουν ως κενό στον κλάδο μας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στη Σιβιτανίδειο ενώ υπάρχουν αρκετά κενά στα εργαστήρια εν τούτης δεν καλύπτονται με τον ανάλογο αριθμό εργαστηριακών καθηγητών ΤΕ01, όπως επίσης και σε άλλες περιοχές που γνωρίζουμε.
Στις ειδικότητες σχεδιαστών και δομικών δεν τους αναγνωρίζεται η διδασκαλία βασικών μαθημάτων τους, ιδιαίτερα στη σχεδίαση με Η/Υ παρά την ουσιαστική επιμόρφωσή τους, όπως επίσης δεν καθορίζονται ακόμα μαθήματα σε β' ανάθεση, όπως δίδασκαν πριν την τροποποίησή τους με την Υ.Α. Λυκουρέντζου (Γ2/118842/17-09-2008 Απόφαση ΥΠ.Ε.Π.Θ.)
Δηλαδή μετά την 25/χρονη Προκρούστια τακτική της Δ/νσης σπουδών του υπουργείο απέναντι στο κλάδο μας, αντιμετωπίζουμε ακόμα και σήμερα παρόμοιες καταστάσεις, ενώ ορισμένα παπαγαλάκια επέστρεψαν στο υπουργείο για να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο της κ. Διαμαντοπούλου! Μετριότητες ή εμπάθεια;
Μήπως η τύφλωση και η συντεχνιακή διαπλοκή των κάθε λογής παραγοντίσκων οδηγού και με αυτόν το τρόπο στην οριστική κατάρρευση της δημόσιας ΤΕΕ υπέρ του δικτύου των ιδιωτικών ΙΕΚ και ΣΕΚ.
Αντί όλοι αυτοί παράγοντες να σκύψουν σοβαρά πάνω στα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, ειδικότερα σήμερα με το λεγόμενο "νέο" τεχνικό λύκειο, που παρέμεινε ΕΠΑΛ, όπου κανένας δεν είναι σίγουρος για τη συνέχειά του (δραματική μείωση εγγραφών) αναβιώνουν αντιπαραθέσεις τις προηγούμενης περιόδου. Αν επιδιώκουν μια νέα αντιπαράθεση τους απαντάμε ότι στην φαρέτρα μας κουβαλάμε και εμείς αρκετά βέλη! Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
Αν υπάρχει ίχνος δεοντολογίας στη πολιτική ηγεσία του υπουργείου ας σταματήσουν όλη αυτή την αθλιότητα, που δεν ταιριάζει στην εκπαίδευση ξεπερνώντας κάθε σκοπιμότητα σχεδιασμένη ή μη!
Απαιτούμε:
1. Να δοθούν τα λειτουργικά (πραγματικά) κενά στα εργαστηριακά μαθήματα του κλάδου ΤΕ01.
2. Να εκδοθούν συμπληρωματικές οδηγίες, που να καθορίζουν με σαφήνεια τα μαθήματα των αναθέσεων σε όλες τις ειδικότητες του κλάδου ΤΕ01 με άμεση ανάγκη στις ειδικότητες Σχεδιαστών και Δομικών έργων που δεν αναφέρονταν μαθήματα ως β' ανάθεση με τη Γ2/118842/17-09-2008.
Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ