==► ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΕΕΜ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ==► Υπ.Παιδείας: Ξεκινάει επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΤΕ01 και ΔΕ01 από την ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη την Ελλάδα  ==► Συνάντηση Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ με Δ/ντή Γραφείου Υφυπουργού Δ. Μπαξεβανάκη και με τον Δ/ντή ΤΕΕ   ==► Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία και η “αποκλειστικότητα” της Αυγής  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Αναθέσεις - Προσλήψεις ωρομισθίων εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.13 στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ»  ==► ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΝ ΜΕ ΝΕΟ ΕΠΑΛ  ==► «Μετατάξεις εκπαιδευτικών ΔΕ1 στον κλάδο ΤΕ1»  ==► ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΛΩΟ TV   ==► Α' ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ: Κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  ==► ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΤΕΕΜ για την ΤΕΕ (6-3-2016)  ==► ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ   ==► ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - ΦΩΤΟ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 6-3-2016 - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ Δ.Σ  ==► Την Κυριακή 6 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί ΤΕ01 εκλέγουν νέο Δ.Σ. στη Σιβιτανίδειο Σχολή - Η/Σ Καλλιθέας  ==► Νέο ΕΠΑΛ: λίθοι, πλίνθοι (και) κέραμοι ατάκτως ερριμμένα  ==► Στις 6 Μαρτίου εκλογές νέου Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ - Στη Σιβιτανίδειο Σχολή   ==► Αλήθειες και ψέματα για την υφαρπαγή του κενού στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου !  ==► αντι... ευχών και προσευχών   ==► ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «Απάντηση σε καταγγελία»  ==► ΠΕΤΕΕΜ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Κατά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων  ==► ΠΕΤΕΕΜ: «Νέο μισθολόγιο Δ.Υ. - υποβιβασμός από ΤΕ σε ΔΕ & μείωση μισθού 253€ στους εκπαιδευτικούς ΤΕ1 Ν. 1566/85. Δείτε πίνακες και την 134780/Δ2/30-11-2011, απόφαση Υπουργείου   ==► «Αποκλείουν από τις προσλήψεις των ωρομισθίων των ΕΠΑΣ – ΟΑΕΔ τους εκπαιδευτικούς εργαστηριών ΤΕ1 ν. 1566/85»!  ==► ΟΛΤΕΕ: Λειτουργία Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) Κατερίνης  ==► ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΕΠ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ==► ΡΕΤΡΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ - Δείτε το Κουίζ   ==► Χωρίς ωράριο η ειδικότητα Βρεφοκόμων Παιδοκόμων κλάδου ΤΕ01.30 - "Κραυγή" αγωνίας συναδελφισσών από την Αχαϊα     By The best widgets

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΠΕΤΕΕΜ: ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΟΡΓ. ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

                                 ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΘΕΜΑ: «Κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης- για το σχολικό έτος 2013-2014 - Μεταθέσεις εκπαιδευτικών ΤΕ1»

 Κύριε Υπουργέ, κ. Υφυπουργέ
Είναι γνωστό ότι τέλος του μήνα λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τις μεταθέσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας και Π/θμιας Εκπαίδευσης. Στα πλαίσια έκδοσης της σχετικής απόφασης από το υπουργείο, όπου θα καθορίζει και την διαδικασία του προσδιορισμού από τα ΠΥΣΔΕ των οργανικών κενών και πλεονασμάτων, σύμφωνα με την Α΄ ανάθεση κάθε κλάδου και ειδικότητας, σύμφωνα με τα ισχύοντα για τον κλάδο μας ΤΕ1- προκύπτει μείζον υπηρεσιακό πρόβλημα διότι δεν μπορούμε να μετατεθούμε, όπως συμβαίνει με όλους τους άλλους κλάδους των συναδέλφων μας.
Συγκεκριμένα με την εφαρμογή της ισχύουσας Υ.Α. 118842/Γ2/17-9-2008, η οποία έχει σχέση με τις αναθέσεις  στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και οι οδηγίες αυτής, που τελικά τροποποιήθηκε από την Υ.Α. Γ2/140990/03/11/ 2008  για τον κλάδο ΤΕ1, με το αμφίσημο «δύναται» σε πρώτη (Α΄) ανάθεση των εργαστηριακών μαθημάτων  από τον κλάδο (ΑΡ1) ΤΕ01 του άρθρου 14 Ν. 1566/85. Δηλαδή καταργούνται έμμεσα οι μόνιμοι οι εργαστηριακοί εκπαιδευτικοί !
Το πρόβλημα αυτό μάλιστα εδράζεται σε μία σειρά άστοχων αποφάσεων, όπου μεθοδευμένα η διεύθυνση σπουδών έχει συρρικνώσει αφενός μεν τις εργαστηριακές ώρες στα προγράμματα σπουδών των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, αφετέρου δε περιόρισε το πεδίο των αναθέσεων του κλάδου μας και μόνο ένα μικρό μέρος αυτών (περίπου 20% του προγράμματος) δίνονται σε δεύτερη (β΄) ανάθεση, που και σε πρώτη ανάθεση ακόμη να ήταν αθροιστικά σε κάθε σχολείο δεν αποτελούν ούτε τον μίνιμουμ αριθμό των ωρών για τη διατήρηση της οργανικής θέσης του κλάδου ΤΕ1, που είναι θεσπισμένες.
Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται τεχνητά πλεονάσματα στον κλάδο ΤΕ01 και.......
τεχνητές ελλείψεις στους κλάδους ΠΕ ενώ οι δικές μας οργανικές θέσεις κάθε φορά μετατρέπονται σε θέσεις αναπληρωτών, για την διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, που θα έπρεπε η υπηρεσία να αναθέτει στο μόνιμο προσωπικό πρώτα τα θεωρητικά μαθήματα της ειδικότητάς τους,  και στην συνέχεια όταν δεν καλύπτουν ωράριο και δεν δημιουργεί υπεραριθμία σε μόνιμο εκπαιδευτικό του κλάδου ΤΕ1 στη σχολική του μονάδα ή και στα σχολεία που εξυπηρετεί το ΣΕΚ, τότε  να  λογίζονται και εργαστηριακές ώρες σε αυτούς τους συναδέλφους για να μην κρίνονται υπεράριθμοι. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι αποφάσεις περί αναθέσεων που δεν ορίζεται με απόλυτο τρόπο η δυνατότητα διδασκαλίας σε πρώτη (Α΄) ανάθεση των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών από το κλάδο ΤΕ1, σήμερα οι συνάδελφοί μας δεν έχουν τη δυνατότητα της μετάθεσης καταργώντας συνταγματικά και υπηρεσιακά δικαιώματα τα οποία ισχύουν για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς.

Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ εκτιμώντας την όλη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και γνωρίζοντας τα πραγματικά δεδομένα στα σχολεία καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τα εξής:
1.   Κατά την συγκρότηση της σχετικής απόφασης για τις μεταθέσεις (σχολ. έτος 2013-2014) να αναφέρεται ξεκάθαρα ότι κατά τον προσδιορισμό των κενών και πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ, τα εργαστηριακά και σχεδιαστικά μαθήματα των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ να υπολογίζονται σε πρώτη (Α’) ανάθεση στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ1 Ν. 1566/85.
2.   Οι αναθέσεις μαθημάτων στην ΤΕΕ, όπως και οι διάφορες αμφίσημες οδηγίες που εκδίδονται κάθε φορά από τη Δ/νση σπουδών το «αμαρτωλό» αυτό τμήμα, αντί να είναι αποτέλεσμα κάποιας συντεχνιακής «παρέας» πρέπει επιτέλους να είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς με την συμμετοχή μας, όπως και κάθε εμπλεκόμενου εκπ/κού φορά για να γίνουν εργαλεία για την πολυπόθητη αναβάθμιση της ΤΕΕ, που και εμείς επιδιώκουμε.

              ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ – ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ01
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ