Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Πληροφόρηση πολιτών για συνταξιοδοτικά θέματα


Γενικό Λογιστήριο του Κράτους: Πληροφόρηση πολιτών για συνταξιοδοτικά θέματα
Για τις συντάξεις του Δημοσίου, η αρμόδια Υπηρεσία Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους παρέχει καθημερινά πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους στο ισόγειο του κτιρίου της οδού Κάνιγγος 29, κατά τις ώρες 8:00 έως και 14:30. Στον ίδιο χώρο λειτουργεί επίσης καθημερινά Υπηρεσιακό Κλιμάκιο με θέσεις εργασίας όπου γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων και λοιπών δικαιολογητικών συνταξιοδότησης.
Για εξειδικευμένα ερωτήματα (προϋποθέσεις θεμελίωσης δικαιώματος σύνταξης, αναγνωριζόμενες προϋπηρεσίες κ.λπ.) οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη κατά τις ώρες 12:00 έως 14:30 τις κατά περίπτωση αρμόδιες Δ/νσεις Συντάξεων στα Γραφεία του 6ου και 7ουορόφου του καταστήματος.

2 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΤΕΚΝΟΥ & ΕΙΜΑΙ 50 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΧΩ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1982 ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΗΛΟΣ (4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ). ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΙΣ 07/07/1988 & ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ, ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΩ ΤΩΡΑ (ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ -ΙΟΥΛΙΟΣ 2013- ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ & 4 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ) ΜΕ ΠΛΗΡΗ η ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ??. ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ 52 ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΟ & ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ??. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ η Η ΜΕΙΩΜΕΝΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EIMAI ΓΥΝΑΙΚΑ 48 ΧΡΟΝΩΝ & ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟ ΙΚΑ. ΕΧΩ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 1987 ΩΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ & ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΙΝΑ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΤΟ 2000.ΕΧΩ ΤΕΚΝΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ & ΚΛΕΙΝΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2013. ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΙΚΑ (25 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΤΗ ΑΝΕΥ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΑΝΑΠΗΡΟ ΤΕΚΝΟ) ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΛΗΘΕΙ ΕΝΣΗΜΟ & ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ 1995 ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 3 ΜΗΝΕΣ -ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΩΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1995- ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ η ΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΗ η ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ