Επαμεινώνδας Ζμιθιάς Θεσσαλονίκη,
02.11.2011
ΤΕ01-01 (Σχεδιαστών)
Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης
Ακριτών και Θράκης 4
56430 Θεσσαλονίκη
Τηλ./Φαξ 2310 587631
|
Προς
Σχολικό Σύμβουλο
Κύριο Γ. Τσότσο
Γραφείο Σχολικών
Συμβούλων των
Δ/νσεων Β/θμιας
Εκπ/σης της
Περ/κής Δ/νσης
Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας
Θέμα: Αίτημα
για έκφραση παιδαγωγικής γνώμης, εν προκειμένω Διδασκαλία
εργαστηριακού μαθήματος «Σχεδίαση με Χρήση Η/Υ», της Β’ τάξης ΕΠΑΛ ή Γ’ τάξης
Εσπερινών ΕΠΑΛ
1. Τον ατομικό μου φάκελο με τα σχετικά πιστοποιητικά
σπουδών, με τα οποία ......
το Υπουργείο Παιδείας με κατέταξε στον κλάδο εκπαιδευτικών
ΤΕ01, όπως επίσης και όλες τις σχετικές Βεβαιώσεις συμμετοχής μου σε επιμορφωτικά
σεμινάρια σχεδίασης με τη βοήθεια Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.
2. Το γεγονός ότι για τους εκπαιδευτικούς του
κλάδου ΤΕ01 δίνεται η δυνατότητα, ύστερα από την τροποποίηση της Υ. Α. 118842/Γ2/17.09.2008 με την Υ. Α. 140990/Γ2/03.11.2008 και σε
συνδυασμό με την απάντηση της Δ/νσης Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας με την υπ’
αρ. απόφαση 112037/Γ2/15.09.2009,
εκτός της 1ης ανάθεσης να έχουν εφαρμογή οι αποφάσεις Γ2/3325/4-9-89,
Γ2/2662/16-5-94 και Γ2/967/2-3-99, όσον αφορά το εργαστηριακό μέρος σχετικά με την
απασχόλησή μας και την υπηρεσιακή μας σχέση.
3. Ότι υπηρετώ στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης από
το σχολικό έτος 2006-07 - με οργανική θέση από την 01.09.2008 - και οι οδηγίες
της Γ2/3325/89 δίνουν τη δυνατότητα, προκειμένου να μην κριθώ υπεράριθμος ως
ΤΕ01, να διδάξω ακόμα και μαθήματα συναφούς ειδικότητας.
4. Ότι έχουν εφαρμογή τα Π.Δ. 50 και 100.
- 2 -
5. Ότι ως
σχολικός σύμβουλος μπορείτε να εκφράσετε κάθε φορά γνώμη σε παιδαγωγικό και επιστημονικό
επίπεδο, σύμφωνα και με τα παραπάνω στοιχεία που παραθέτω, ώστε να
διευκρινιστεί, ότι η ειδικότητα ΤΕ01.01 (Σχεδιαστών) – όπως η περίπτωσή μου με 226 ώρες συνολικής συμμετοχής
επιμορφωτικών σεμιναρίων σχεδίασης με το πρόγραμμα AutoCad – κρίνεται
επαρκής για την διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος, όταν άλλοι συνάδελφοι με τον
ίδιο αριθμό ωρών επιμόρφωσης έχουν καταταχθεί σε κλάδους ΠΕ.
6. Ότι τα όργανα διοίκησης οφείλουν να κρίνουν
προς το συμφέρον της υπηρεσίας και με γνώμονα την παροχή της συγκριτικά
καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, ποιος εκπαιδευτικός είναι
πλησιέστερα στην ύλη του μαθήματος του γνωστικού αντικειμένου που μπορεί ή
επιβάλλεται για τη λειτουργία του σχολείου να διδάξει το μάθημα και δεν
συμπληρώνει ωράριο, ανεξάρτητα από το αν αυτό το μάθημα συμπεριλαμβάνεται ή όχι
στην ομάδα μαθημάτων 2ης ανάθεσης της ειδικότητάς μου και μάλιστα
όταν είμαι ο μοναδικός εκπαιδευτικός του σχολείου που γνωρίζω το εν λόγο
πρόγραμμα, όπως σας είναι προσωπικά γνωστό.
7. Ότι για κάθε θέμα που άπτεται παιδαγωγικής
κρίσης πρέπει να αποφαίνεται ο σύλλογος διδασκόντων και όχι μονοπρόσωπα όργανα
διοίκησης.
Τέλος θεωρώ ότι και το Υπουργείο Παιδείας (Δ/νση σπουδών) οφείλει να
ξεκαθαρίσει (άμεσα) με απόλυτο τρόπο την προτεραιότητα των εργαστηριακών
εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01 στα μαθήματα δεξιοτήτων στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ,
ώστε να σταματήσει η υποβάθμιση της εργαστηριακής εκπαίδευσης και των
εκπαιδευτικών εργαστηρίων.
Επαμεινώνδας Ζμιθιάς
ΤΕ01-01 (Σχεδιαστών)
Συνημμένα:
ü
Υ. Α.
140990/Γ2/03.11.2008
ü
Επιστολή
υπ’ αριθμ. 112037/Γ2/15.09.2009 του ΥπΠδΜκΘ, Δ/νσης Σπουδών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ