Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ: « ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ » ---- ΤΟ « ΚΟΥΡΕΜΑ » ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΤΕ01.19 - ΔΕ01.17
Έτος ίδρυσης 2007
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 37- ΑΓΡΙΝΙΟ
ΝΟΜΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΤΚ 30100
Τηλ -Fax. 2641025838 - 6945694511
pasekom@gmail.com - http://pasekom.blogspot.com
16-07-2013   
 Αρ. Πρ.: 107 /16-07-2013
Προς
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
κ. Κάρολο Παπούλια.
Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
κ. Αντώνη Σαμαρά.
Τον Πρόεδρο ΠΑΣΟΚ
κ. Ευάγγελο Βενιζέλο.
Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.
Τον Υπουργό Οικονομικών
κ. Ιωάννη  Στουρνάρα.
Άπαντα Μέλη Ελληνικού Κοινοβουλίου.
ΟΛΜΕ
ΟΛΤΕΕ
ΠΕΤΕΕΜ
ΕΕΤΕΚ
ΜΜΕ

« ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ »  ----  ΤΟ « ΚΟΥΡΕΜΑ » ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

            Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Κομμωτικής - ΠΑ.Σ.Ε.ΚΟΜ.
ΤΕ01.19 - ΔΕ01.17
Μονίμων και Αναπληρωτών
θα σας θυμίσει δικά σας «Μεγάλα Λόγια».
  
ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ...ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ
  
       Σύμφωνα με την  πρόταση για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση - ΜΑΪΟΣ 2011 «Οικονομική ανάπτυξη δεν είναι δυνατή χωρίς τεχνικήν πρόοδον. Και επειδή η τεχνική πρόοδος προϋποθέτει, κατά κύριον λόγον, ανθρώπινον δυναμικόν, θεωρητικώς και πρακτικώς κατηρτισμένον, ικανόν να αντιμετωπίζει επιτυχώς τας συγχρόνους απαιτήσεις της παραγωγής αγαθών, είναι αυτονόητον ότι τίποτε δεν είναι δυνατόν να κατορθωθή εις τον τομέα τούτον της εθνικής δραστηριότητος χωρίς μίαν επιμελώς συγκροτημένη και καλώς λειτουργούσαν Τεχνικήν Εκπαίδευσιν» Τμήμα της εισηγητικής έκθεσης, το Μάιο του 1965, στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου, με την......
κατάθεση σχεδίου νόμου «περί της τεχνικής εκπαιδεύσεως», όπου τονίζεται η σημασία της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης». Γεώργιος Παπανδρέου.

      Σύμφωνα με την υπουργό παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στην Παρουσίαση του Τεχνολογικού Λυκείου - 26/05/2011:  
«Υπάρχουν κατηγορίες πανεπιστημιακών σχολών που είναι, πλέον, υπερκορεσμένες. Αυτό οδηγεί πολλούς νέους στο δράμα της ανεργίας. Τις τελευταίες 10ετίες υποτιμήσαμε και υποβαθμίσαμε την τεχνική- επαγγελματική εκπαίδευση. Χρειαζόμαστε ένα άλμα, που θα καταστήσει το Τεχνολογικό Λύκειο τη ναυαρχίδα για την επαγγελματική αναδιάταξη, που είναι αναγκαία για την αγορά εργασίας. Στόχος του Τεχνολογικού Λυκείου είναι οι τεχνικό-επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες και η πιστοποίησή τους. Τα παιδιά που το επιλέγουν είναι γιατί θέλουν να γίνουν επαγγελματίες. Την επόμενη ημέρα που τελειώνει κάποιος το Τεχνολογικό Λύκειο θα έχει επαγγελματικά δικαιώματα».

      Σύμφωνα με την Υφυπουργό Παιδείας κα Εύη Χριστοφιλοπούλου:
 «Θέλουμε το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο να είναι ουσιαστικά- και όχι μονό τυπικά- ισάξιο και ισότιμο με το Γενικό Λύκειο. Επενδύουμε στο μέλλον της χώρας. Δεν χρειαζόμαστε μόνο επιστήμονες. Θέλουμε και εξειδικευμένους και καταρτισμένους επαγγελματίες- τεχνίτες που να μιλούν τη γλωσσά μας, να έχουν μαθηματική αντίληψη, ψηφιακή ικανότητα, πρωτοβουλία, πολιτισμική συνείδηση  και να αναπτύσσουν την ιδιότητα του πολίτη. Αυτά που ονομάζονται ‘’δεξιότητες και ικανότητες κλειδιά’’ στην Ευρωπαϊκή Ένωση.  Η δύναμη της πρότασης μας είναι η στόχευση στην εξειδίκευση».

Τα μεγάλα λόγια συνεχίζονται ....

«ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΙΧΟΥΣ»
ΛΑΘΟΣ  ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΘΡΑΝΙΑ

1. ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. Είναι η νέα αντίληψη στο νέο σχολείο που οραματιζόμαστε. Ξεκινάμε από το άλφα, όπως λέμε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. Προσαρμόζουμε το ελληνικό σχολείο στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, βάζοντας στο επίκεντρο τη βασική αυτή κατευθυντήρια επιλογή της πολιτικής μας. Οι επιλογές, οι ρυθμίσεις, οι επενδύσεις, οι αποφάσεις μας αφορούν πρώτα από όλα την ποιότητα της εκπαίδευσης δηλαδή στο αποτέλεσμα για τον μαθητή.
2. ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ. Τα παιδιά μας, οι νέοι και οι νέες μας, βρίσκονται μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις που αφορούν το μέλλον τους. Για να τις αντιμετωπίσουν με επιτυχία, για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, χρειάζονται πολύ ευρύτερες γνώσεις και δεξιότητες απ’ ό,τι χρειάστηκαν ποτέ στο παρελθόν. Τα εφόδια που θα πάρουν από το σχολείο σήμερα, θα είναι οι αυριανές ευκαιρίες τους για κοινωνική πρόοδο και επιτυχία. Και αυτό αφορά όλα τα παιδιά, χωρίς κοινωνικές, οικονομικές, μορφωτικές, θρησκευτικές ή πολιτισμικές διακρίσεις και ανισότητες.
3. Το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ απαιτεί ανασχεδιασμό σε βάθος. Με νέα αναλυτικά προγράμματα, νέες διδακτικές μεθόδους, καινοτόμες δράσεις, πολιτιστική ζωή και με σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα.

       Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο σε συνάντηση με αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ, διαβεβαίωνε ότι «βάση της προωθούμενης νομοθετικής πρωτοβουλίας είναι η σχετική πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ που έχει ήδη κατατεθεί στη Βουλή και αποτελεί προϊόν ευρύτατου διαλόγου και διακομματικής συναίνεσης».

      Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο «Ολοκληρώνουμε την επεξεργασία των νομοθετικών μας προτάσεων για το Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο με συναντήσεις εργασίας με τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Τα Σχέδια Νόμου για το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο είναι προϊόν διακομματικής συναίνεσης, απόρροια του εθνικού διαλόγου των τελευταίων πέντε ετών.   Εν συνεχεία θα υποβληθούν στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προκειμένου να διατυπώσουν τη γνώμη τους, πριν τεθούν σε δημόσια διαβούλευση και κατατεθούν στη Βουλή.  Στρατηγική επιλογή και επιδίωξη μας είναι η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και η πλήρωση του ρόλου του, στην οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας».

     Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση στην πρόταση νόµου για το “Τεχνολογικό Λύκειο” - Προς τη Βουλή των Ελλήνων ... «ε) Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς επισημαίνουν ότι η σύνδεση της τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης µε την αγορά εργασίας έχει καθοριστική σημασία για την αντιμετώπιση του προβλήµατος της ανεργίας αλλά και για την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών» - «η) Η σηµασία της επαγγελµατικής εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα κρίσιµη στις παρούσες συνθήκες, εν µέσω µιας πρωτοφανούς κρίσης η οποία έχει εκτινάξει τα ποσοστά ανεργίας των νέων σε δυσθεώρητα ύψη, η αναµόρφωση της τεχνικής - επαγγελµατικής εκπαίδευσης µπορεί να αποτελέσει έναν άξονα αντιµετώπισης του προβλήµατος της ανεργίας. Το επιχείρηµα αυτό επιβεβαιώνει και η συγκριτική εµπειρία καθώς παρατηρείται ότι στις χώρες που η τεχνική – επαγγελµατική εκπαίδευση είναι ευρύτερα διαδεδοµένη, το ποσοστό ανεργίας των νέων είναι χαµηλότερο. Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι η Ελβετία, η Αυστρία, η Τσεχία κ.α».

************************************************************
            Αφού «ΧΤΕΝΙΣΑΤΕ» όλα τα παραπάνω με «ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ», αφού μάθατε να «ΚΟΥΡΕΥΕΤΕ» μισθούς, συντάξεις, καταθέσεις, ομόλογα, ήμαστε σίγουροι ότι λάβατε πτυχίο επιπέδου 5 και στο «ΚΟΥΡΕΜΑ» Μαθητών - Εκπαιδευτικών και Θεσμών. 

      Με σίγουρο «Μεταπτυχιακό» λοιπόν, στο κούρεμα, δεν κουραστήκατε καθόλου:
•      να κόψετε μια ειδικότητα που πάντα ήταν το δεκανίκι της Τεχνικής Εκπαίδευσης
•      με τους λιγότερους πανελλαδικά μόνιμους 84 ΤΕ01.19 και 35 ΔΕ01.17=119 σύνολο.
•      με άρτιες υλικοτεχνικές υποδομές και εκσυγχρονισμένος εξοπλισμός εκατομμυρίων -ΧΡΗΜΑΤΑ του ελληνικού λαού που τώρα θα τεθούν σε καταστροφή
•      με πανελλαδική κάλυψη σε 82 ΕΠΑ.Σ.
•      με κανέναν υπεράριθμο και συνταξιοδοτούμενο
•      με 200 οργανικά και λειτουργικά κενά κάθε χρόνο
•      με μαθητές που συμμετέχουν σε όλα τα πανελλαδικά και διεθνή προγράμματα
•      με μαθητές που αδυνατούν να υποστούν το οικονομικό κόστος των ιδιωτικών σχολών
•      με γονείς που έστελναν τα παιδιά τους, σε δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, έτσι πίστευαν τουλάχιστον, ενώ τώρα τους θυσιάζετε στον βωμό της οικονομικής κατασπάραξης.
•      με ελάχιστο έως μηδενικό φορολογικό  εισόδημα.
•      με ανέργους ίσως  και τους δυο γονείς
•      με καταχωρημένα επαγγελματικά δικαιώματα βάσει Προεδρικού Διατάγματος
•      με 5 ενεργές άδειες άσκησης επαγγέλματος
•      με ΑΜΕΣΗ -επαγγελματική αποκατάσταση ως ενεργοί φορολογούμενοι πολίτες
•      με  ένα όνειρο να κάνουν ότι αγαπούν ...

    Τελειώνοντας και απευθυνόμενοι:
           
    Σε όλους τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, σας παρακαλούμε πολύ να σκεφτείτε ΣΩΣΤΑ πριν ψηφίσετε το πολυνομοσχέδιο. Αναλογιστείτε ότι με την θετική σας απάντηση αφήνετε 25.000 μαθητές ανέργους και ανεπάγγελτους.
    Σε όλους τους ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΕΣ ένα μεγάλο ευχαριστώ που στηρίζουν τις προσπάθειες μας για τον κοινό στόχο όλων μας, την διατήρηση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας.
    Και σε εσάς Κύριε Υπουργέ μια τελευταία ερώτηση σύμφωνα με την ανακοίνωση σας : «Είμαι εδώ με διττή ιδιότητα. Και ως Υπουργός Παιδείας και ως βουλευτής Πειραιά. Μπορεί πυλώνας  της εκπαίδευσης στον τόπο μας  να είναι η δημόσια εκπαίδευση, όμως αυτό δεν μας αποτρέπει να έχουμε υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως αυτή του Ομίλου ΑΚΜΗ. Τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μία νέα εποχή  για την πόλη και τη χώρα γενικότερα».

    Εξακολουθείτε να είστε περήφανος ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ με την διττή σας ιδιότητα;
Ως Βουλευτής Πειραιά, μπορεί να σας δικαιολογούσαμε ...Μπορεί !!!
Ως Υπουργός Παιδείας, συγνώμη αλλά, έχετε καταλάβει ότι διαλύσατε την Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ Τεχνική Εκπαίδευση, τόσων ετών σε μια νύχτα, για να κάνετε δωράκι 25.000 μαθητές στην ιδιωτική εκπαίδευση με ότι αυτό συνεπάγεται;

            Αποδείξτε με την ΜΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ότι άξια ηγείστε το Υπουργείο Παιδείας και ότι ο «πυλώνας της εκπαίδευσης» είναι οι μαθητές - παιδιά του κάθε Έλληνα πολίτη που επιθυμούν να ακολουθήσουν ένα επάγγελμα.
Κάντε πράξη το
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ - ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ.

Με εκτίμηση.                                                                       
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ             ΚΟΣΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ       ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ   
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΤΑΜΙΑΣ                      ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ ΜΑΡΘΑ    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ