Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ ΠΕΤΕΕΜ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΑΔΕΛΦΟΥΣ Ν. ΗΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ ΣΤΟ ΠΥΡΓΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1­ ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ
Πρ. Δ/νση Ταχ. Αλληλογραφίας:  
Γραφεία: ΟΛΜΕ                                                                                        
Κορνάρου 2 & Ερμού- ΑΘΗΝΑ
Αριθ. Πρωτ.48
ΑΘΗΝΑ 13-6-2013
http://peteem1.blogspot.com/                                                                            
Τηλ. Επικοινωνίας: 6977982673 & 6973804297
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στα πλαίσια των περιοδειών του Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ- ΤΕ1 στα ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ της χώρας, μετά την επίσκεψή του στα σχολεία των Ιωαννίνων (3-4-2013), του υπουργείου παιδείας καθώς και του ΟΑΕΔ, κλιμάκιο με τον Πρόεδρο και τον οργ. Γραμματέα, συναντήθηκε με τους συναδέλφους του νομού Ηλείας την Τρίτη 11 Ιουνίου 2013, στο διδακτήριο των σχολών ΟΑΕΔ στον Πύργο και τους ενημέρωσε σχετικά με όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην........
ΤΕΕ (αναθέσεις, ωράριο, κινητικότητα, τεχνολογικό σχολείο, μισθολόγιο-βαθμολόγιο κ.α) καθώς και για τα ειδικότερα θέματα των εργαστηριακών καθηγητών του κλάδου μας.
Οι συνάδελφοι έδειξαν ενδιαφέρον για την ενημέρωση που τους έγινε και με αγωνία ρωτούσαν για όλα τα θέματα που τους απασχολούν στο σχολείο και για το αβέβαιο μέλλον τους ως μονίμων εκπαιδευτικών.
Είναι διάχυτη η αγωνία τους, όπως ισχύει και στην υπόλοιπα Ελλάδα, για τη συνέχεια της δημόσια ΤΕΕ και του δημόσιου καθηγητή.
Για το περιβόητο Τεχνολογικό Λύκειο υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις, όσον αφορά για την εξαφάνιση ειδικοτήτων, τον «εξοβελισμό» των εργαστηρίων από τον κορμό του σχολείου, τη δραματική μείωση των επαγγελματικών μαθημάτων κυρίως αυτών που συγκροτούν την ειδίκευση, παραπέμποντας το όλο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Ευρωπαϊκού Συστήματος Πιστωτικών Μονάδων για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ECVET).
Επιφυλάξεις επίσης υπάρχουν και για την μαθητεία που εισάγεται σε επίπεδο λυκειακής βαθμίδας του περίφημου «δυικού συστήματος» του γερμανικού μοντέλου και μάλιστα με ευθύνη του (πελάτη) μαθητή-γονέα, όπως αναφέρει στο πόρισμά του ο ΟΟΣΑ. Δηλαδή το δημόσιο δεν θα έχει πλέον την υποχρέωση και τον συντονισμό της εξεύρεσης εργασίας-μαθητεία-αμοιβή-δικαιώματα αλλά ο κάθε μαθητής θα πρέπει στο νέο δίκτυο εκπαίδευσης και κατάρτισης να βρίσκει μόνος του απασχόληση ώστε να προσκομίζει την σχετική βεβαίωση της πρακτικής εξάσκησης. Έξω από το σχολείο!
Έγινε επίσης συζήτηση για τον ειδικότερο ρόλο στην ΤΕΕ του ΟΑΕΔ, παίρνοντας υπόψη και την μακρόχρονη πορεία των συναδέλφων στις σχολές αυτές καθώς και τις σοβαρές υποδομές και την τεχνογνωσία που υπάρχει για την διαμόρφωση από το εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα μιας συνολικής πρότασης αναβάθμισής τους σε συνεργασία με τα συλλογικά όργανα του χώρου αυτού  σε αντίθεση με τις φήμες περί κλεισίματος του οργανισμού με ότι αυτό συνεπάγεται για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς.
Τέλος κοινός τόπος όλων των συναδέλφων, όπως ειπώθηκε,  είναι η Συλλογική δράση και ενίσχυση της ΠΕΤΕΕΜ, μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους, χωρίς διαχωρισμούς και συντεχνιασμούς να αποτρέψουμε την διάλυση της ΤΕΕ και την ιδιωτικοποίησή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ