Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

"Σχετικά με την απόφαση υπολογισμού των κενών και πλεονασμάτων στα εργαστηριακά και σχεδιαστικά μαθήματα 2012-2013"


Πρ. Δ/νση Ταχ. Αλληλογραφίας:                                                               ΑΡ. ΠΡΩΤ. 33/12
Γραφεία ΟΛΜΕ                                                                                          ΑΘΗΝΑ 28/3/2012
Κορνάρου 2 & Ερμού
 ΑΘΗΝΑ  
http://peteem1.blogspot.com/                                                                             
              peteem.te1@gmail.com
Τηλ. Επικοινωνίας: 6977982673 & 6973804297 
 
     ΠΡΟΣ:  
1. Την Υφυπουργό Παιδείας
       κ. Ε. Χριστοφιλοπούλου
2. Γεν. Γραμματέα Υπουργείου 
      κ. Βασίλειο Κουλαϊδή
3. Ειδικό Γραμματέα
   κ. Μιχάλη Κοντογιάννη
4. Δ/νση Προς/κού B΄θμιας Εκπ/σης - Τμήμα Γ΄
5. Περ. Δ/ντές Εκπ/σης χώρας
6. ΠΥΣΔΕ
            ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:  ΟΛΜΕ–ΟΛΤΕΕ-ΑΔΕΔΥ     

ΣΧΕΤΙΚΗ: Αρ.Πρωτ.32413/Δ2/23-03-2012/ΥΠΔΒΜΘ

ΘΕΜΑ: "Σχετικά με την απόφαση υπολογισμού των κενών και πλεονασμάτων στα
              εργαστηριακά και σχεδιαστικά μαθήματα 2012-2013"

Κυρία Υφυπουργέ, Κύριοι
 Συνέχεια του με αριθ. Πρωτ. 31/12 από 17-2-2012 υπομνήματός μας, που αφορούσε τις θέσεις της ΠΕΤΕΕΜ, σχετικά με το καθεστώς του προσδιορισμού των κενών και πλεονασμάτων - που  καθορίζουν ουσιαστικά τις υπηρεσιακές μας μεταβολές (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις) και την απασχόλησή μας ως μόνιμων εκπαιδευτικών εργαστηρίων και υπευθύνων εργαστηρίων, σύμφωνα με το άρθρο 14 Ν. 1566/85, στη β/θμια δημόσια εκπαίδευση - έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής, ύστερα και από την έκδοση της σχετικής απόφασής του ΥΠΔΒΜΘ.
Για μια ακόμη φορά η Διεύθυνση Προσωπικού B΄θμιας Εκπαίδευσης, με την Αρ.Πρωτ.32413/Δ2/23-03-2012/ΥΠΔΒΜΘ απόφασή της, που αφορά τον «Υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-2013», συντηρεί τη σύγχυση που υπάρχει χρόνια τώρα (σκόπιμη ή μη!) σχετικά με τα διδακτικά καθήκοντα των εκπαιδευτικών των διαφόρων κλάδων τεχνικών ειδικοτήτων με την εισαγωγή μιας «νέας» παιδαγωγικής αντίληψης αυτή του «μέσου όρου», με τον κίνδυνο της πλήρους υποβάθμισης της εργαστηριακής εκπαίδευσης στη ΤΕΕ.
Συγκεκριμένα, αν και με το άρθρο 14 Ν.1566/85 έχουν θεσπιστεί (1750)  οργανικές θέσεις στον κλάδο (ΑΡ1) ΤΕ1, που αφορούν τον διορισμό μας ως εκπαιδευτικών εργαστηριακών μαθημάτων, εντούτοις η διοίκηση με την αναφερόμενη απόφασή της ουσιαστικά αποκλίνει από τα ισχύοντα. Προσπαθεί τελικά να «επιβάλει» τους συναδέλφους κλάδων θεωρητικών μαθημάτων, στη διεξαγωγή των εργαστηριακών μαθημάτων  και δεξιοτήτων, εις βάρος πάντα του διορισμένου με τον παραπάνω νόμο εργαστηριακού καθηγητή ΤΕ1, με την πολύχρονη επαγγελματική και διδακτική εμπειρία στο χώρο.
Ενώ σας είναι γνωστό ότι η μοναδική και αποκλειστική απασχόληση των ....
συναδέλφων ΤΕ1 είναι ο χώρος των εργαστηρίων και αντί να τους δίνεται προτεραιότητα στον υπολογισμό των κενών στο φυσικό τους χώρο, φέτος εισάγεται μια νέα αντίληψη περί της παιδαγωγικής, ότι η διεξαγωγή του εργαστηριακού (συνδιδασκόμενου)  μαθήματος θα είναι υπόθεση μοιράσματος των ωρών σε όλους!
Δηλαδή και στους συναδέλφους ειδικοτήτων θεωρητικών μαθημάτων, που (αυθαίρετα) η διεύθυνση σπουδών του υπουργείου και κάποιοι «ειδικοί» τους ονομάζουν εργαστηριακούς, επειδή έχουν πτυχίο ειδικότητας θεωρώντας ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εργαστηρίων στα πλαίσια των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών, όπως αναφέρει η απόφαση και μάλιστα τους δίνεται προβάδισμα στα εργαστήρια με διάφορες μεθοδεύσεις των σχολείων παραπλανώντας τα ΠΥΣΔΕ! Ποιοι καθορίζουν όμως τις ανάγκες της εργαστηριακής εκπαίδευσης στην ΤΕΕ; Μήπως κάποιες συντεχνίες με τη συνεργασία ορισμένων «διαχρονικών υπηρεσιακών παραγόντων» που μόνο «τύφλωση και εμπάθεια» τους διακρίνει απέναντι στους συναδέλφους του κλάδου μας; Γιατί η διεύθυνση σπουδών συντηρεί αυτό το κλίμα σε βάρος μας; Γιατί δίνονται προφορικές εντολές  (συγκεκριμένος παράγοντας), αναιτιολόγητα  και περικόπτονται τα κενά του κλάδου ΤΕ1 υπέρ κάθε άλλου πτυχιούχου; Μήπως θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο «αναβαθμίζεται» το εργαστήριο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην επικοινωνία του με τους υπηρεσιακούς παράγοντες ακόμα και με συναδέλφους ο μανδαρίνος του υπουργείου; Γιατί ο συγκεκριμένος παράγοντας σκόπιμα διαδίδει ότι και για τον κλάδο ΤΕ1 ισχύουν οι οδηγίες της αρ.118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. (ΦΕΚ 1984Β΄) αντί του σωστού που είναι ότι ισχύουν τα προγενέστερα της απόφασης αυτής, αφού είναι γνωστό ότι τροποποιήθηκε από την Υ.Α.: 140990/Γ2 /03-11-2008 (ΦΕΚ 2298 Β΄), όσον αφορά μόνο τον κλάδο ΤΕ1 και έχουν εφαρμογή τα ισχύοντα, δηλαδή η Γ2/3325/89 κα οι οδηγίες αυτής;
Η πρόκληση και η αυθαιρεσία στο μεγαλείο της! Ως πότε όμως η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί ΤΕ1 των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ θα είναι όμηροι όλων αυτών των μόνιμων αποσπασμένων στην υπηρεσία διαφόρων ομάδων πίεσης προς την κάθε φορά πολιτική ηγεσία;
Δείτε τι γράφουν οι σοφοί στην επίδικη απόφαση:    
«……..Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών».
Η ΠΕΤΕΕΜ αταλάντευτα διεκδικεί τη συνέχεια στην εργασίας μας ως εκπαιδευτικοί εργαστηριακών και σχεδιαστικών μαθημάτων της τεχνολογικής επιστήμης, των τεχνών και των επαγγελμάτων σε μια σύγχρονη και αναβαθμισμένη δημόσια-δωρεάν ΤΕΕ, που δεν θα λειτουργεί ανταγωνιστικά με την γενική παιδεία ενώ θα πρέπει να αξιοποιεί όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό της με βάση τα προσόντα, τις ικανότητες και τις εμπειρίες  τους προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας.
Άμεσα ζητάμε:
1. Τα κενά και τα πλεονάσματα των εργαστηριακών μαθημάτων για τη νέα σχολική χρονιά 2012-2013 των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ να υπολογιστούν στον κλάδο ΤΕ1 του άρθρου 14 Ν. 1566/85, όλων των ειδικοτήτων του ενοποιημένου τομέα.
2. α) Στις ειδικότητες σχεδιαστών και δομικών έργων ΤΕ1 να υπολογιστούν οι ώρες γενικής σχεδίαση Α’ έτους ΕΠΑΛ, καθώς τα σχέδιο της ειδικότητας τους.
    β) Σε (2η) δεύτερη ανάθεση να συμμετέχουν στα σχέδια των άλλων ειδικοτήτων.
3. Οι εκπαιδευτικοί ΤΕ1 να συνεχίσουν την συμμετοχή τους στα   project  των ΕΠΑ.Λ, κάτι πού με επιτυχία έχει γίνει σε αρκετά σχολεία, από την πρώτη στιγμή υλοποίησης των προγραμμάτων αυτών.
4. Να διοριστούν όλοι οι συνάδελφοι ΤΕ1 του 24/μηνου και 30/μηνου.
5. Να δίδεται η δεύτερη ειδικότητα και σε όσους συναδέλφους του κλάδου μας έχουν και δεύτερο πτυχίο σύμφωνα με όσα ισχύουν για όλες τις άλλες κατηγορίες καθηγητών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και αντάξια του χώρου, όπου δεν θα θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός συναδέλφου, υπηρεσιακού κ.λ.π. παράγοντα με την ελευθερία της γνώμης που δίνει η κοινωνική και ελεύθερη δικτύωση του ιστοχώρου μας.
Ευχαριστούμε
Από το Δ.Σ. ΠΕΤΕΕΜ